۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۷۵۲۹۹
تحریف بنیانگذار (۵۱)؛

دشمن با تحریف امام به دنبال مایوس کردن جامعه است

دشمن با تحریف امام به دنبال مایوس کردن جامعه است
حجت الاسلام فاطمی ابهری گفت: اگر جریان تحریف موفق شوند اندیشه امام به محاق می رود و دشمن با تحریف امام به دنبال مایوس کردن جامعه است.

حجت الاسلام سید محمد فاطمی ابهری عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: ویژگی خط امام پویایی و تحول می باشد و تعدادی در این خط متضرر می‌شوند استکبار جهانی در این خط به شدت ضرر می‌کند.

مدرس حوزه علمیه بیان کرد: ویژگی خط امام این است که جرأت گذشت و شهامت میخواهد از اینجا مشخص است که چه کسانی در این زمینه به مشکل می خورند، اینها به شدت در حال از بین بردن مکتب فکری امام هستند، حالا یا با حیله های نظامی یا از درون منهدم می کنند و منهدم کردن با تحریک کم هزینه تر است و سعی می‌کنند با جابجا کردن جملات یا تحریف مستقیم یا غیرمستقیم به هدفشان برسند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه  ابراز داشت: گروه دیگری هستند که خطرشان از دشمنان خارجی هم بیشتر است آنان به دنبال رفاه طلبی، دنیا طلبی و آسایش می‌باشند و به همین جهت اندیشه های با جرأت و انقلابی امام را برنمی‌تابند، چرا که امام مخالف دنیا طلبی است و دشمنان به دنبال انکار یا تحریف میروند.

وی در پاسخ به راه صحیح مبارزه با جریان انحراف گفت: باید مشاوره های خوب صورت گیرد و باید مشاوران قوی انقلابی کنارشان باشند تا آنها را از راه اشتباه برگردانند، کار دیگر ساخت سریال، فیلم و مستندهای خوب است باید از هنر در همه قالب هایش استفاده کرد و با این کار خط انقلابی امام را روشن کرد.

حجت الاسلام فاطمی ابهری بااشاره به وظیفه روحانیت در مقابله با تحریف بیان کرد: یکی از رسالت‌های روحانیت تبیین اندیشه امام است و در این راه وظیفه سنگینی دارند و باید اندیشه ناب امام را تبلیغ و ترویج کنند، تحریف تبعات سنگینی به همراه دارد و اگر موفق شوند اندیشه امام به محاق می رود و جامعه به سمت افسردگی سیر می کند و دشمن با تحریف امام به دنبال مایوس کردن جامعه می باشد.

ارسال نظرات