۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۸۹۲۱
آیت الله سعیدی:

مسؤولان فریب مکر و توطئه دشمنان را نخورند

مسؤولان فریب مکر و توطئه دشمنان را نخورند
امام جمعه قم با اشاره به اینکه مسؤولان باید مراقب باشند تا فریب مکر و توطئه دشمن را نخورند، گفت: اگر به نصرت الهی اعتقاد راسخ داشته باشیم، دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در پیام آدینه ای خود که از شبکه استانی نور پخش شد، با اشاره به جایگاه با فضیلت ماه مبارک رمضان، این ماه مبارک را طبق روایات، با فضیلت ترین ماه دانست و گفت: بر اساس روایات، اول ماه مبارک رمضان رحمت، میانه اش مغفرت و پایانش رهایی و نجات از آتش جهنم است.

وی با بیان اینکه نزول قرآن کریم سبب با فضیلت شدن ماه مبارک رمضان شده است، ادامه داد: بین نزول قرآن و وجوب روزه در ماه مبارک رمضان یک ارتباط تنگاتنگ وجود دارد؛ به بیان دیگر روزه داری در این ماه و قرائت، تفکر و تدبر در آیات قرآن کریم، باب هایی از ابواب غیب را به روی مؤمنان باز می کند.

آیت الله سعیدی به تبیین نقش روزه داری در ارتقای اخلاص در وجود مؤمنان پرداخت و ابراز کرد: روزه داری نوعی آزمون اخلاص برای بندگان است، زیرا تا زمانی که شخص بازگو نکند، کسی نمی داند او روزه گرفته است.

امام جمعه قم با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) بیان کرد: ایشان بنا بر تعابیر پیامبر اکرم(ص) ثروتمندترین، زیباترین، پاک ترین و با کمالات ترین زنان مکه بودند.

وی در ادامه به سالروز شکست و زمین گیر شدن دشمنان در طبس اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «تا خدا با شماست، احدی توان مبارزه با شما را ندارد»؛ ما این نصرت های الهی را در همه ادوار انقلاب اسلامی تجربه کرده و دیده ایم.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه مسؤولان باید مراقب باشند تا فریب مکر و توطئه دشمن را نخورند، مطرح کرد: امروز هم اگر به نصرت الهی اعتقاد راسخ داشته باشیم، دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه قم ضمن تقدیر از فداکاری ها و ایثارهای کادر درمان در مقابله با کرونا و با بیان اینکه امروز شیوع ویروس منحوس کرونا برای بسیاری از مردم مشکل آفرین شده است، تأکید کرد: امروز باید مسأله کمک مؤمنانه و مواسات را با قوت ادامه دهیم؛ امیدواریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تلاش بی وقفه مسؤولان نظام بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
لغو همه تحریم ها شوخی بیش نیست. خدا کند که زیر بار توطئه آمریکا نرویم
2
0