۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۳۹۲
آیت الله اراکی مطرح کرد؛

سوابق درخشان آیت الله رئیسی در مدیریت های کلان و برخورد قاطع با مفسدان

سوابق درخشان آیت الله رئیسی در مدیریت های کلان و برخورد قاطع با مفسدان
آیت الله اراکی بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: آیت الله رئیسی مرد میدان مدیریت اجرایی است که می‌تواند از مشکلات کنونی کشور را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا و به نقل از قرارگاه دولت اسلامی، آیت الله محسن اراکی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان های تهران، البرز، قم و مرکزی که مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد، به تبیین عوامل تحقق نظام اسلامی در جامعه پرداخت و گفت: از نظر دین مبین اسلام، نظام سیاسی بر دو رکن مشروعیت و قدرت بنا شده است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه باید هر نظام سیاسی مشروع و عادلانه برپا شود، گفت: هر فردی که می خواهد در رأس هرم نظام سیاسی قرار گیرد، باید مشروعیت و حقانیت برای این کار داشته باشد، وگرنه اگر این جایگاه حق او نبوده، تبدیل به حاکم جائر خواهد شد.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در نظام اسلامی این حقانیت و مشروعیت از سوی خداوند متعال تعیین خواهد شد، گفت: نخستیین فرمانروایان خداوند در زمین پیامبران و رسول گرامی اسلامی و ائمه اطهار بودند و در مرحله بعد هر فرد که با اذن و اجازه آنها برای به فرمانروایی منصوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه یاری و حمایت مردم از حاکم عادل می تواند حکومت مشروع و دینی را در جامعه برپا کند، افزود: اگر مردم حاکم عادل را یاری و حمایت نکنند، قدرت دست افرادیی خواهد افتاد که جوامع بشری را به انحراف خواهند کشید و حکومت آنها هیچ زمانی مشروعیت پیدا نخواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری علت غیبت امام زمان را یاری نکردن مردم از حاکم عادل و امام معصوم توصیف کرد و افزود: عدم برپایی حکومت مشروع و عادلانه در تاریخ بشر، عدم وجود حاکم عادل در جامعه نبوده، بلکه عدم یاری و حمایت مردم از حاکم عادل بوده است.

وی برپایی انقلاب و حکومت اسلامی در ایران را اعلام یاری رساندن مردم از فرمانروایی حاکم عدل توصیف و بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اعلان یاری و نصرت برای برپایی حکومت عادلانه امام زمان(عج) است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز کرد: ملت ایران این افتخار را دارد که با پایداری و استوار خود در برابر توطئه های دشمنان، تحریم های بی رحمانه، اعطای شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم و ترورهای بی رحمانه در مسیر انقلابی خود استوار و پایدار مانده است.

سید ابراهیم رئیسی

آیت الله رئیسی مرد میدان مدیریت اجرایی کشور است

وی بر ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح از سوی مردم تأکید کرد و افزود: آیت الله سید ابراهیم رئیسی با درخواست فراوان مردم و نخبگان، استادان حوزوی و دانشگاهی پای به عرصه انتخابات قدم نهاده است.

نآیت الله اراکی آیت الله رئیسی را مرد میدان مدیریت اجرایی کشور توصیف و بیان کرد: آیت الله رئیسی سابقه مدیریتی درخشانی در پست های که بر عهده او بوده، داشته و همچنین در کارنامه او مبارزه با مفسدان و پرونده بزرگ اقتصادی دیده می شود، از این رو وی می تواند بسیاری از مشکلات کنونی کشور را برطرف سازد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
ایشان در نبارزه با فساد موفق عمل کردند.
0
0