۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۶۶۹۱
امام جمعه ملبورن استرالیا:

سخنرانان از منابر حسینی برای تبلیغ وحدت و مبارزه علیه استکبار استفاده کنند

سخنرانان از منابر حسینی برای تبلیغ وحدت و مبارزه علیه استکبار استفاده کنند
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی گفت: سخنرانان از منبر حسینی برای انتشار پیام اتحاد، همدلی، تحمل و بردباری و مبارزه علیه جبهه ظلم و استکبار استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در مراسمی که به مناسبت دهه اول محرم به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، گفت: قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام روح تازه‌ای به اسلام دمید.

وی با بیان این که برگزاری مراسم عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام و یاران با وفای شان موجب نورانیت جامعه می شود با استناد به سخنان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه همه ما به محرم وابسته ایم افزود: گریه و اندوه مؤمنان در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باعث رضایت الهی، عنایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نیز وسیله ای برای رسیدن به بهشت است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که باید در عصر کنونی فلسفه حقیقی عاشورا و قیام حسینی برای نسل جوان بازگو شود، ابراز داشت: امروز عاشقان امام حسین علیه السلام در سراسر جهان فراتر از قوم، مذهب، رنگ و نژاد در سوگ شهادت جانسوز آن حضرت(ع) و یاران با وفای ایشان هستند.

وی با تاکید به این که سخنرانان از منبر حسینی برای انتشار پیام اتحاد، همدلی، تحمل و بردباری و مبارزه علیه جبهه ظلم و استکبار استفاده کنند، گفت: حضرت سید الشهدا علیه السلام علاوه بر شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مورد احترام پیروان دیگر ادیان هستند./988/

ارسال نظرات