۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۹۴۴۷۸
امام جمعه شهرستان دالاهو عنوان کرد؛

تلاش شبانه روزی رسانه‌های بیگانه برای نشان دادن چهره‌ای دروغین از اسلام

تلاش شبانه روزی رسانه‌های بیگانه برای نشان دادن چهره‌ای دروغین از اسلام
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: رسانه های بیگانه برای نشان دادن چهره دروغین از اسلام به جهانیان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی شب گذشته در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی در شهرستان دالاهو اظهار داشت: وجود معنویت در هر جامعه ای باعث می شود که بسیاری از ناهنجاری های فردی و اجتماعی کمرنگ و حتی از بین برود، بنابراین تمسک به دین و معنویات زمینه ای مناسب برای برون رفت از ناهنجاری های اعتقادی و... است.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: در بین ادیان الهی، به جرات می توان گفت که اسلام با داشتن ویژگی جامعیت، توجه به زندگی انسان و به روز بودن برای همه مسایل و سئوالات انسان جواب و پاسخ دارد، به همین منظور دستان بسیاری هستند که اجازه ندهند دین اسلام ناب محمدی هرگز در جهان بیش از این نفوذ پیدا نکند.

حجت الاسلام ساداتی افزود: همچنین دشمنان به دنبال این هستند که چهره دیگری از اسلام را نشان دهند، اسلام وهابیت، اسلام داعشی و.... اینها همه تحریف هایی از اسلام ناب محمدی است که با تلاش سرویس های جاسوسی بیگانه صورت می گیرد و متاسفانه در این راه برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان نیز آنان را همراهی می کنند.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: آشنایی جهانیان با اسلام راستین برای ابرقدرتها، استکبار و استعمار بسیار گران تمام خواهد شد، تسری و گسترش اسلام واقعی به دیگر نقاط جهان، دنیای دیگر و با آرامشی را رقم خواهد زد که این مسئله کابوس دهشناک مستکبرین است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه داشت: تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه برای نشان دادن چهره دروغین از اسلام به جهانیان و اینکه اسلام همین است که داعش می گوید و انجام می دهد همه از روی ترس و واهمه است که باید علمای متعهد در جهان اسلام این وضعیت را هرچه سریعتر تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه تنها عامل درگیری در جهان اسلام دشمنان بیرونی نیستند، خاطرنشان کرد: منشا بسیاری از درگیری های مذهبی درجهان اسلام و شکل گیری گروهک های تروریستی در بین مسلمین قرائت های نادرست از اصول بنیادین اسلام است که  متاسفانه برخی از علمای به ظاهر مسلمان به زعم خود آن را تفسیر و تحلیل می کنند و دشمنان نیز زمینه پیاده شدن این بدعتها را فراهم می سازند./1400/پ210/

ارسال نظرات