۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۳۶۹

دریافت ۱۷۳ مقاله از سوی مجله آموزه‌های حقوق کیفری

دریافت ۱۷۳ مقاله از سوی مجله آموزه‌های حقوق کیفری
خراسان رضوی - مجله علمی پژوهشی آموزه‌های کیفری به سردبیری پدر جرم شناسی ایران برای چاپ جدید ۱۷۳ مقاله دریافت و مورد رصد و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، جلسه هیئت تحریریه نشریه علمی پژوهشی آموزه های کیفری برای چاپ نوبت 22 برگزار  و گزارشی از دریافت مقالات حقوقي و تصويب آن ارائه شد.

در این جلسه آقايان حجت الاسلام علي خياط(رییس دانشگاه رضوی)، دكتر علي حسين نجفي ابرندآبادي(سردبير)، دكتر عبدالرضا اصغري(جانشين سردبير)، دكتر حسين ميرمحمد صادقي، دكتر محمد هادي صادقي، دكتر ابراهيم بيگ زاده و دكتر رضا دانشور ثاني(مديرمسئول) حضور داشتند.

گزارش دبير علمي و سردبير مجله حقوق كيفري از روند پيشرفت ويژه نامه حقوق، وتاكيد بر پذيرش مقالات با سطح علمي- پژوهشي و همچنين تقدير و تشكر از زحمات دبير علمي و كارشناسان اجرايي از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بر اساس این گزارش نشريه آموزه هاي حقوق كيفري داراي رتبه q1 (ضريب تاثير) شده است و در آخرين رتبه بندي وزارت علوم داراي رتبه ب و امتياز 748 رسيده است که با توجه به تلاش انجام شده امکان رسیدن به رتبه الف در ارزيابي پيش رو وجود دارد.

تعداد كل مقالات رسيده به نشریه 173 مقاله عنوان شده که از این تعداد پس از بررسی علمی 123  مقاله رد شده  و در نهایت تعداد 16 مقاله برای چاپ تأييد شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات