۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۱۴۰۹۰
فرزند آیت الله ناصری:

مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند + فیلم

مردم برای سلامتی آیت الله ناصری دعا کنند + فیلم
بیت الله آیت الله ناصری در پی نامساعد بودن حال ایشان پس از عمل جراحی از عموم مردم درخواست دعا و طلب سلامتی برای این عالم فرزانه و استاد عرفان و اخلاق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، فرزند حضرت آیت‌الله محمد ناصری از اساتید برجسته اخلاق و عرفان با توجه به نامساعد بودن حال عمومی و وضعیت جسمی والد خود طی پیامی که در صفحه مجازی این استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه منتشر شد از عموم دوستداران و ارادتمندان آیت الله ناصری خواستار دعا، جهت شفای عاجل این عالم وارسته و تلاوت چهل مرتبه سوره حمد شد.

متن پیام فرزند آیت الله ناصری بدین شرح است:

السلام علیکم و رحمة الله

ضمن تقدیر از تفقد دوستان و ارادتمندان حضرت والد، جناب حضرت آیت الله ناصری امیدوار به بهبود، صحت و عافیت کامل ایشان هستیم و دوستانی که لطف کردند و می‌خواهند، باز این لطف و احسان را ادامه بدهند، سزاوار است که برای سلامتی و بازیافت صحت کامل و شفای عاجل ایشان هر کدام که در فرصتشان و وسعت وقتشان هست چهل مرتبه سوره حمد را تلاوت و قرائت کنند.

لازم به ذکر است آیت الله ناصری چند روز گذشته در بیمارستانی در شهر مقدس قم به دلیل شکستگی پا تحت عمل جراحی قرار گرفتند و علیرغم موفقیت آمیز بودن عمل جراحی هم اکنون حال ایشان نامساعد عنوان شده است.

آیت الله محمد ناصری متولد 1309 در دولت اباد اصفهان و استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه است که سال ها است دروس اخلاق ایشان در مسجد کمرزرین اصفهان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مورد استقبال عموم مردم و طلاب و فضلای حوزه علمیه واقع شده و محفلی برای تربیت نفوس است./1304/

تعداد بازدید : 1
متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یکی از طرفداران حاجاقاا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
امیدوارم خداوند شفاشون بده آمین خدا یا خودت میدانی و ومیتوانی قسمت میدهم هرچه زودتر شفا پیدا کنند یه کلمه خیلی مرد بزرگوار و نازنینی هستند ومظلوم انشاالله بهتر میشن ترابخدا دعاشون کنید التماس دعا دارم به همه دعا کنید
0
0