۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۱۸۰۹۵
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

آیت الله ناصری در تبعیت از ولی امر مسلمین مثال زدنی بود

آیت الله ناصری در تبعیت از ولی امر مسلمین مثال زدنی بود
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آیت الله ناصری مروج فرهنگ انقلاب و مهدویت و در تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری شخصیتی مثال زدنی بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با صدور پیامی رحلت آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

ارتحال عالم فاضل و عارف بزرگ حضرت آیت الله ناصری (ره) که در روز جمعه و در ایام سوگواری سالار شهیدان به لقاء الله پیوست موجب تاثر و تاسف گردید.

ارتحال این عالم عارف و متقی و استاد برجسته اخلاق و مروج فرهنگ انقلاب و مهدویت که در تبعیت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حفظه الله شخصیتی مثال زدنی بودند ضایعه ای به اسلام و مسلمین خصوصا حوزه علمیه و مردم اصفهان است.

این مصیبت را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حفظه الله، مراجع معظم تقلید و علما، حوزه های علمیه به ویژه به شاگردان و دوستداران ایشان و عموم مردم شريف اصفهان و شهر دولت آباد و همچنین بیت مکرم آن مرحوم خصوصا آقازاده های مکرم تسلیت عرض نموده و از پرودگار متعال علو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را برای این عالم فاضل و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان خواستارم./1304/

سید یوسف طباطبایی‌نژاد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات