۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۳۸۰
معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم تاکید کرد؛

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی شهید جعفری برای نسل جوان

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی شهید جعفری برای نسل جوان
کرمانشاه ـ سرهنگ بهشتی راد گفت: باید شخصیت علمی، عملیاتی شهید جعفری را برای نسل جوان روشن کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی راد امروز در مراسم سالگرد شهید محمد سعید جعفری که در تالار شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انسان در ابتدای خلقت تاکنون با دو حزب الله و شیطان در تقابل بوده است و این دو مسیر همچنان در تقابل دائمی با یکدیگر بوده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی با هجمه های دائمی دشمن مواجه بوده ایم و دشمن درصدد است تا در همه عرصه ها به ما ضربه بزند.

وی با اشاره به گفته های اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار با نخبگان فرمودند: کسی غلط می کند به درخت تنومند انقلاب، آسیبی بزند، اظهار داشت: همه مردم و توده های انقلاب در همه عرصه ها و بحرانها پای کار انقلاب بوده و همواره ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه بوده اند.

بهشتی راد در ادامه به شخصیت سردار شهید محمد سعید جعفری اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار از بنیانگذاران سپاه بوده و به گفته مقام معظم رهبری ایشان شهید پیشرو بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در حفظ نشر معارف اسلامی بکوشیم، بیان کرد: باید شخصیت علمی، عملیاتی شهید جعفری را برای نسل جوان روشن کنیم. چرا که عده ای هنوز ایشان را نمی شناسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه مکتب امام انسان ساز است، گفت: رویش های ناشی از مکتب امام(ره) که در دهه اول انقلاب بوده رخ داده، امثال شهید جعفری بوده است.

وی با بیان اینکه شهید محمدسعید جعفری علمدار جهاد تبیین در کرمانشاه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: تشکیل و راه‌اندازی نخستین هسته‌های مقاومت مردمی در استان کرمانشاه، تشکیل بسیج مستضعفین در غرب کشور، نخستین فرمانده بسیج در استان کرمانشاه، نخستین فرمانده سپاه کرمانشاه، تشکیل هسته‌های خدمت‌رسان به محرومان و مستضعفان، شرکت در حماسه بازپس‌گیری پادگان سنندج که مقام معظم رهبری از آن به نیکی یاد کردند تنها بخشی از خدمات این جوان ولایتمدار در عمر کوتاهش بوده است.

وی با اشاره به حوادث اول انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی، خاطرنشان کرد: هر آنچه که در انقلاب اسلامی افتخار کسب کردیم و در این مسیر پر تلاطم به آن دست پیدا کردیم، دشمن درصدد نابودی آن بوده است.

سرهنگ بهشتی راد در بخش دیگری از سخنانش به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: نظام ما پایه هایی مقدس دارد که دشمن آنرا نمیشناسد و یکی از آن پایه ها مردم هستند مردمی که بیش از 220 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه در این اغتشاشات نگران این سروصداها نیستیم و اتفاقات اخیر و ناآرامی‌ها در کشور نیز حاصل برنامه‌ریزی دشمن است، گفت: نسل شهدای ما ادامه دارد، امثال شهید حججی ها و شهید سلیمانی ها از رویشهای مکتب امام هستند و همه ما تا آخرین قطره خون پای این انقلاب ایستاده ایم.   

سرهنگ بهشتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشکلات مردم بخشی از آن بخاطر خیانت مسئولان گذشته و بخشی هم ناشی از کم کاری مسئولان است؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با کار عادی نمیتوان انقلاب را پیش برد، بلکه کاری جهادی و انقلاب میخواهد./1400/

ارسال نظرات