۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۲۴۴۲۱

تجلیل از گروه‌های جهادی قرارگاه آبرسانی همدان

تجلیل از گروه‌های جهادی قرارگاه آبرسانی همدان
در مراسمی با حضور فرماندار همدان از اعضای گروه های جهادی قرارگاه آبرسانی همدان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، در مراسمی با حضور فرماندار همدان از اعضای گروه های جهادی قرارگاه آبرسانی همدان تجلیل به عمل آمد.

فرماندار شهرستان همدان در این مراسم گفت: نگاه انقلابی و‌ جهادی در عرصه خدمت به مردم امروز بیش از پیش مورد نیاز است و نباید خودمان را درگیر بروکراسی و فرایندهای دست و‌پا گیر اداری و‌ برخی کارها را منوط به طی زمان و اعتبارات کنیم.

محمد علی محمدی افزود: قرارگاه آبرسانی با ۱۲ تانکر آب و بهره گیری از کمک گروه‌های جهادی راه اندازی شد و با بهره گیری از سایر ظرفیتهای درون استانی و کشوری به ۸۰ تانکر افزایش پیدا کرد.

وی با قدردانی از همراهی مردم در ایام کمبود و قطع مکرر آب ابراز کرد: موضوع کم آبی درهمدان بسرعت مورد توجه معاندان نظام قرار گرفت و قصد داشتند با تحریک مردم به نارضایتی ها و مطالبات بحق مردم بنحو دیگری دامن بزنند که همکاری همه مسئولان، گروههای جهادی و مردم در این راستا بسیار قابل توجه و بازدارنده بود و در جریان بحران آب در همدان تعداد ۱۰۰ نفر از #طلاب حوزه های علمیه شهر همدان و بخش مردمی قرار گاه گروه های جهادی شهید آیت الله مدنی (ره) در ستاد بحران آب به کار خدمت آبرسانی به مردم در تمام محلات سطح شهر همدان پرداختند.

ارسال نظرات