۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۷۰۷۰
روحانی اهل تسنن خراسان‌ شمالی تأکید کرد؛

ضرورت گسترش و تقویت جبهه مقاومت

ضرورت گسترش و تقویت جبهه مقاومت
آخوند یزدانی با تأکید بر ضرورت گسترش و تقویت جبهه مقاومت، گفت: باید با تقویت جبهه مقاومت و گسترش وحدت به حمایت از اسلام و نظام اسلامی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آخوند شاگلدی یزدانی، روحانی شاخص اهل تسنن خراسان‌ شمالی، امروز، در جمع نمازگزاران اهل تسنن خراسان شمالی، ضمن عرض تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: استکبار برای از بین بردن اتحاد و همبستگی مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با ایجاد تفرقه در بین دو برادر شیعه و سنی به اهداف شوم خود برسد بنابراین ما باید هوشیار بوده و فریب نقشه‌های دشمنان را نخوریم.

آخوند یزدانی اضافه کرد: استکبار در ظاهر باهدف دلسوزی و در باطن باهدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان شیعه و سنی گاهی شیعه را علیه اهل سنت و گاهی اهل سنت را در برابر شیعه قرار می‌دهد تا به این طریق بتواند اهداف شوم خود را در سرزمین‌های مسلمانان پیاده کند.

وی ادامه داد: نباید گمان کنیم که دشمنان خیرخواه ما هستند آن‌ها در بین مسلمانان تفرقه می‌اندازند که با خیال راحت حکومت کنند بنابراین ما باید هوشیار بوده و با گسترش و تقویت محور مقاومت نقشه‌های آن‌ها را در نطفه خفه کنیم.

آخوند یزدانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ناامن نمودن کشور، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان برای فریب دادن نسل جوان و نوجوان همه امکانات و ابزارهای رسانه‌ای خود را به میدان آورده و تلاش کردند ایران اسلامی را ناامن جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: اما دشمنان نمی‌دانند همان‌طور که در اول انقلاب و در زمان حضرت امام(ره)، جوانان فوج فوج جان خود را درراه انقلاب و اسلام فدا کردند امروز هم آن‌ها را شناخته و فریب نقشه‌های به‌ظاهر دلسوزانه آن‌ها را نمی‌خورند.

آخوند یزدانی افزود: آمریکا و دشمنان اسلام گاهی از سلفیت و گاهی هم از بهاییت حمایت می‌کنند اما بهاییت و سلفیت دو حربه استکبار برای ایجاد نفاق بین مسلمین است و عقیده سالم همان عقیده اسلام است و ان‌شاءالله اسلام پیروز است.

وی ضمن اشاره به جنگ تحمیلی ایران و عراق اضافه کرد: زمانی که در جنگ تحمیلی شهید فهمیده بر کمر خود نارنجک بسته و خودش را به زیر تانک انداخت فکر مقاومت اسلامی را در ذهن داشت و از آن زمان تاکنون استکبار تلاش می‌کند فکر استکبارستیزی و مقاومت را از ذهن جوانان مسلمان بیرون کند.

روحانی شاخص اهل سنت خراسان شمالی گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند الگو و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ شهادت‌طلبی کرده و اندیشه جوان مسلمان را از شهادت‌طلبی و حب اسلام دور کند تا جوان مسلمان همانند جوان غربی به فکر لذت‌های دنیوی باشد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات