۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۷۳۳۱۲۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حفظ ثغور و مرز‌های عقیدتی اسلام برعهده روحانیون است

حفظ ثغور و مرز‌های عقیدتی اسلام برعهده روحانیون است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امام حسن عسگری (ع) می‌فرماید، حفظ ثغور و مرز‌های عقیدتی اسلام برعهده روحانیون است، گفت:ایمان جوانان برعهده شما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی پیش پنجشنبه شب در دیدار با جمعی از روحانیون منطقه کاشان و قم، گفت: ایمان جوانان برعهده شما است، شما باید جوانان را از دام ابلیس آن‌ها را نجات دهید.

وی با اشاره به اینکه امام حسن عسگری (ع) می‌فرماید، حفظ ثغور و مرز‌های عقیدتی اسلام بر عهده روحانیون است، افزود: حاج قاسم با کمک مدافعان حرم امنیت ایران اسلامی در عراق و سوریه تامین کرد و آمریکا و داعش نتوانستند به اهداف خود برسند.

به گفته وی ابلیس با کمک اعوان و انصارخودش به دنبال ربودن دین و اعتقادات جوانان این کشور و پیروان اهل بیت (ع) در سراسر دنیا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به جایگاه مهم روحانیت اشاره کرد و با بیان اینکه امام صادق (ع) می‌فرماید: شیطان اولیای ما را هدف قرار داده است، گفت: شیطان به اهداف خودش در عصر غیبت نمی‌رسد و این به جهت کمک شما به پیروان پیامبراکرم (ص) وامام صادق (ع) است.

وی با اشاره به اینکه ایمان جوانان بر عهده شما روحانیون است و جوانان را باید از دام ابلیس نجات دهید، اظهار داشت: شما روحانیون باید همانند خداوند دو نوع رحمت داشته داشته باشید، نخست نسبت به همه جوانان رحمت رحمانی داشته باشید و در مرحله دوم نسبت به جوانان با تقوا، ارزشی و بسیجی رحمت رحیمی و خاص داشته باشید تا در ارتقاء مکتب اهل بیت موفق باشید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات