۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۳۴۴۹۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دانش آموزان دروس خود را جدی بگیرند

دانش آموزان دروس خود را جدی بگیرند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دانش آموزان درس را جدی بگیرند و به حداقل ها اکتفا نکنند و تا رسیدن به مدارج علمی دانشگاهی و حوزوی درس را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با دانش آموزان دبستان دخترانه حاج آقا دائی با اشاره به اینکه همیشه و در همه جا خداوند و امام زمان (عج) را ناظر بر اعمال خود بدانید، گفت: برای قوی شدن ایمان، اصول دین خود را قوی کنید.

وی رحمان و رحیم را از صفات خداوند دانست و با بیان اینکه خداوند دو نوع مهربانی دارد، افزود: خداوند هم رحمتِ رحمانی و هم رحمتِ رحیمی دارد و رحمت رحمانی شامل همه موجودات زنده و انسان‌های مسلمان و کافران حتی جنایت کار نیز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: رحمت رحیمیه و خاص خداوند تنها ویژه انسان‌های خوب و با ایمانی است که پایبند اصول دین و احکام دین هستند.

وی در ادامه به رعایت حجاب اسلامی و ادامه تحصیل تأکید کرد و گفت: دانش آموزان درس را جدی بگیرند و به حداقل‌ها در آموزش علم اکتفا نکنند و تا رسیدن به مدارج علمی دانشگاهی و حوزوی درس را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه با بیان اینکه امیرمومنان(ع) می‌فرماید، جامعه‌ای که عالم و متخصص باشند قدرت و اقتدار دارد، افزود: براساس آمار سازمان ملل کشور ایران به لحاظ سواد آموزی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بین ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه ۱۹۹ قرار داشت و زنان ایران بی سواد بودند.

به گفته وی براساس آمار سازمان ملل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز زنان ایرانی با سوادترین زن‌های کشور‌های دنیا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به تقویت ایمان تأکید کرد و یکی از راه‌های تقویت ایمان را تقویت اصول دین دانست و ابراز داشت: خداوند و امام زمان(عج) را همیشه و در همه حال ناضر بر اعمال خود بدانیم.

وی شیطان جن و انس را دشمن انسان‌های مومن دانست و گفت: باید مراقب باشید شیاطین جن و انس ما از مسیر الهی خارج نکند/۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات