۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۳۴۵۶۵
مدیر حوزه علمیه کاشان:

۲۰۰ مبلغ در طرح هجرت کاشان شرکت کردند

۲۰۰ مبلغ در طرح هجرت کاشان شرکت کردند
اصفهان – حجت الاسلام اسماعیلی گفت: امسال در طرح هجرت شهرستان کاشان که از مهر ماه سال گذشته آغاز شده است ۲۰۰ نفر مبلغ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی امروز در جمع طلاب طرح هجرت شهرستان کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، گفت: در طرح هجرت بلند مدت که از سال ۸۲ در کشور آغاز شده است ۱۰ هزار نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد طلبه در روستا‌های بالای ۸۰۰ نفر و یکهزار نفر جمعیت مشغول به تبلیغ هستند، افزود: در طرح هجرت ساعتی که از ۸ ماه قبل در کشور آغاز شده است حدود ۳۰ هزار نفر شرکت دارند.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان یادآور شد: در طرح هجرت ساعتی شهرستان کاشان نیز از مهر ماه سال گذشته آغاز شده است حدود ۲۰۰ نفر طلبه شرکت کردند.

به گفته وی طرح هجرت بلند مدت در روستا‌های بالای ۸۰۰ نفر جمعیت برگزار می‌شود و طرح هجرت ساعتی نیز در شهر‌ها برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، همایش طلاب طرح هجرت شهرستان کاشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات