۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۳۹۱۵

ویژه برنامه های دهه فجر مساجد اصفهان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسوول اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری رسا به تشریح ویژه برنامه های مساجد استان در دهه فجر پرداخت.
دهه فجر، انقلاب، بهمن


حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، مسؤول اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: با هدف گرامی داشت ایام دهه فجر و تقارن این ایام برنامه های ویژه ای در مساجد اصفهان برگزار می شود.

وی به پیشینه دیرینه مساجد در بسیج توده های مردم به عنوان پایگاه دفاعی اسلام، اشاره کرد و دفاع ادامه داد: یکی از افتخارات مساجد در ایران، مردمی اداره شدن آن و آغاز گر و ادامه دهنده حرکت های انقلابی بودن است و پیروزی انقلاب اسلامی از جمله همین حرکت ها بود که هم ابتدا و همک ادامه آن توسط مساجد اداره شد.

 مسوول اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان افزود: چراغانی و آذین بندی  مساجد در نکو داشت این ایام، برگزاری مراسمات سخنرانی و خاطره گویی با حضور پیشکسوتان انقلاب، حضور مسوولین شهر و استان در بین نمازگزاران به منظور بیان دستاورد های انقلاب و پاسخگویی به سولات مردمی ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام صالحیان ابراز داشت: در این ایام برنامه های ویژه هم توسط پایگاههای بسیج مساجد با همکاری و هدایت ائمه جماعات این مساجد در سطح مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین صبح امروز همایش ویژه ای با حضور ائمه جماعات، خطبا و مبلغین اصفهان با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی دبیر شورای عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مدرسه صدر بازار برگزار خواهد شد.

 وی به حضور آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نماینده مردم اصفهان در خبرگان رهبری دراین همایش اشاره کرد و ادامه داد: دراین همایش  علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام تقوی در خصوص وقایع بعد از انتخابات و تلاش دشمن برای رخنه در صفوف مردم، برنامه هایی چون پخش کلیپ کودتای مخملی پخش شد./965/پ202/ص

ارسال نظرات