۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۷۷
آیت الله مقتدایی:

تدابیر رهبری سد راه دشمنان ملت ایران است/ مردم وفاداری خود به آرمان های امام و رهبری را نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ نائب رئیس اول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه های مختلف سد محکمی در مقابل دشمنان است.
آيت الله مقتدايي آيت الله مرتضي مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی عصر پنج شنبه در دیدار اعضای جامعه اسلامی مهندسین کشور با هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سخنانی با گرامی داشت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را وعده الهی دانست و گفت: این انقلاب مورد حمایت خداوند تبارک و تعالی و همچنین ائمه اطهار است و از این جهت ما هیچ دغدغه ای نداریم که دشمنان خللی در این انقلاب وارد کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقش امام راحل در انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام یک رجل الهی بود که با خلوص و فداکاری این انقلاب را با حمایت مردم به پیروزی رساند و تا پای جان در راه این انقلاب ایستاد.

وی بیان داشت: بعد از ارتحال امام، حضرت آیت الله خامنه ای نیز با همان قدرت، صلابت و شجاعت و اقتدار و اعتماد به نفس، راه امام را ادامه داده و ملت ما نیز در این سال ها وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب و آرمان های امام و رهبری نشان دادند.

وی تاکید کرد: البته ملت و مسؤولان کشور هرکدام وظایفی را بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند.

مدیر حوزه های علمیه، حفظ وحدت را یکی از وظایف اساسی و مهم دانست و تصریح کرد: ما با وحدت پیروز شده ایم و با وحدت نیز پایدار و استوار خواهیم ماند و همه باید به این اصل مهم توجه کنند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به نقشه های دشمنان در مقابل انقلاب بیان داشت: دشمنان ما هیچ گاه در مقابل ملت و نظام اسلامی ساکت ننشسته اند و تمام توان خود را برای مقابله با ما بکار گرفته اند اما خداوند تبارک و تعالی این نظام را حفظ کرده است.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان داشت: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه های مختلف سد محکمی در مقابل دشمنان است.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی کم نظیر 9 دی ماه، وفاداری و پایبندی خود را به آرمان های امام و رهبری و همچنین مقدسات و ارزش های اصیل اسلامی نشان دادند.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت هوشیاری مردم در مقابل نقشه های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب هنوز مایوس نشده اند و مدام علیه ما در حال توطئه هستند تا بتوانند در پیشرفت انقلاب و ملت خللی ایجاد کنند.

استاد حوزه علمیه قم شناخت نقشه ها و توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما باید نقشه های دشمن را شناسایی و برای مقابله با آن با حفظ وحدت تلاش کنیم.

آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به سابقه جامعه اسلامی مهندسین کشور  گفت: شما اگر اشکالاتی در امور جاری می بینید باید تذکر دهید، البته باید توجه داشته باشید این انتقادات باید سالم و سازنده باشد و اگر این نقدها در فضایی دوستانه مطرح شود بسیار مفیدتر خواهد بود. 

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز که در محل ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد برخی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین کشور نیز به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل جاری کشور پرداختند. /924/پ201/ج

ارسال نظرات