۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۱۴۴
آیت الله نوری همدانی:

مردم در 22 بهمن، پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و گفت: مردم باید با حضور مقتدرانه و با صلابت خود در این راهپیمایی، حمایت و وفاداری خود از انقلاب و آرمان های امام ورهبری را نشان دهند.
ديدار اساتيدبسيجي استان همدان با آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طلاب خواهر جامعه الزهرا و رابطین فرهنگی بانوان آموزش و پرورش شهر ری، با اشاره به دهه مبارک فجر این دهه را گرامی داشت و گفت: این دهه مبارک دهه بسیار شریفی در کشور است و یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و استبداد دشمنان می باشد.

وی با اشاره به شرایط بسیار سخت مردم ایران در زمان رژیم شاه خاطرنشان کرد: مردم ایران در این شرایط بسیار سخت، دچار فقر فرهنگی و مادی بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی مردم بیدار شده و از نعمت استقلال و آزادی بهره مند شدند.

این مرجع تقلید ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دهه مبارک فجر مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ظلم و استبداد از کشور رخت بربست و اسلام در عرصه های مختلف حاکم شد و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این دستاوردها است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: بحمدلله بعد ازانقلاب اسلامی کشور در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای و دیگر علوم و فنون پیشرفت چشمگیری داشته است و در دهه مبارک فجر باید این دستاوردها برای مردم به ویژه جوانانی که در این ایام حضور نداشته اند تبیین و تشریح شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم هرگونه حکومت غیر ولایی را نامشروع و طاغوتی دانسته و با اشاره به نحوه شکل گیری حکومت در اسلام خاطرنشان کرد: در اسلام تنها باید انبیا، اولیا و در عصر غیبت نیز ولی فقیه حاکم باشد و هر حکومتی غیر از حکومت ولایی نامشروع و طاغوتی است.

این مرجع تقلید همچنین خواستار حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و اظهار داشت: با حضور مردم هر فتنه و جریانی خاموش می شود و مردم ما همانطور که در نهم دی ماه نشان دادند باید با همان صلابت و اقتدار در این روز حماسی حضور پیدا کنند و به دشمنان نشان دهند ملت ایران همواره وفادار به این انقلاب و آرمان های آن بوده و خواهند بود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات