۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۴۲۸۹
نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

ملت ایران در 22 بهمن باج ندادن به دشمن را اثبات می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: احاد ملت ایران در روز 22 بهمن دست در دست هم با فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در راهپیمایی شرکت می‌کنند.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، روز گذشته در مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار این استان افزود: ملت ایران اسلامی به همه جهانیان می‌فهماند که به کسی باج نخواهد داد.

وی تصریح کرد: ملت ایران‌ در 22 بهمن امسال که کشور در شرایط حساسی قرار دارد، حضوری گسترده‌تر در این راهپیمایی خواهد داشت.

امام جمعه گرگان افزود: هر سال راهپیمایی 22 بهمن بهتر از سال گذشته برگزار شده، و بدون تردید امسال هم با این حقیقت روبه رو می‌شویم که راهپیمایی این روز بهتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گرامی‌داشت دهه فجر تأکید کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، هماهنگی‌ها، همدلی و یکپارچگی خوبی در بین ملت ایران با هدایت‌های رهبری انقلاب وجود داشت.

آیت الله نورمفیدی تأکید کرد: رهبری‌های امام خمینی(ره) و عشق و علاقه‌ مردمی سبب شد تا‌ دهه فجر ایجاد و در 22 بهمن، انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ شود و اگر خواهان آن هستیم، ایران اسلامی عظمت، استقلال و تعالی خود را پله پله و گام به گام پیش ببرد همه باید تلاش کنیم‌ با یکپارچگی ‌بیش از پیش، انقلاب اسلامی حفظ شود./950/پ202/س
ارسال نظرات