۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۸۶۳
امام جمعه آستارا:

ملت ایران هیچ گاه از ولایت و رهبری دست نخواهد کشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آستارا با اشاره تلاش گسترده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه مهم‌ترین عامل ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام علي‌اکبر اکرمي، امام جمعه آستارا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه آستارا، ‌امروز در جمع مردم این شهرستان‌ با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فرهنگ قرآنی، اسلامی و عاشورایی دارد.

وی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سی سال گذشته از هر توطئه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند، افزود: چنگ زدن به ریسمان الهی، تمسک به ولایت فقیه و الگو گرفتن از نهضت عاشورا مهم‌ترین عامل ایستادگی ملت ولایت‌مدار ایران در برابر این  توطئه ها بوده است.

حجت الاسلام اکرمی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه از ولایت و رهبری دست نخواهند کشید، تصریح کرد: ولایت‌مداری این ملت در‌ سی سال گذشته در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده شده است.

امام جمعه آستارا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با هدایت آگاهانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سکان دار این انقلاب، ایران اسلامی را با رهنمود‌‌های داهیانه خود به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می کنند.

حجت الاسلام اکرمی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی استثنایی در قرون معاصر دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی برای بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان در مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی رؤیای آمریکای ابرقدرت را شکست، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی جرأت مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا به وجود آمد و ملت های آزادی خواه جهان متوجه شدند که می توانند با شجاعت و توکل بر خدا علیه ظلم ایستادگی کنند.

امام جمعه آستارا اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه عنوان کرد و اذعان داشت: همه موظف هستند تا با پیروی از ولایت فقیه، ارزش های اسلامی خود را حفظ کرده و در راه تداوم آن کوشش کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید باشکوه تر از سال های گذشته باشد و همه اقشار با حضور خود وحدت، همدلی و پیمان خود با رهبری را به رخ جهانیان بکشانند./950/پ302/س
ارسال نظرات