۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۴۹۹۷۰
به همت خانه طلاب قم؛

مراسم افتتاحیه دوره مطالعاتی کتاب انسان ۲۵۰ ساله برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه دوره مطالعاتی کتاب انسان ۲۵۰ ساله برگزار می‌شود
مراسم افتتاحیه دوره مطالعاتی پرفروش‌ترین کتاب رهبر معظم انقلاب با حضور استاد رجبی دوانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دوره مطالعاتی پرفروش‌ترین کتاب رهبر معظم انقلاب؛ انسان 250 ساله با حضور استاد رجبی دوانی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم ویژه طلاب، دانشجویان و فعالین عرصه‌ی تبلیغ و فرهنگ است و تاریخ ثبت نام تا ۲۹‌دی‌ماه از طریق نشانی https://survey.porsline.ir/s/5nDJRgEg است.

گفتنی است کتاب انسان ۲۵۰ ساله کتابی حاوی بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، درباره زندگی سیاسی امامان شیعه است و رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است که زندگی امامان شیعه را علی‌رغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر می‌داند که از لحظه وفات پیامبر(ص) شروع می‌شود و تا سال ۲۶۰ق به مدت ۲۵۰ سال ادامه پیدا می‌کند و همه آنها در این سال‌ها به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بوده‌اند.

محتویات کتاب، از میان سخنان رهبر معظم انقلاب در بازه زمانی اردیبهشت ۱۳۵۹ تا اسفند ۱۳۸۹ش انتخاب شده است و مدتی پس از انتشار، مطالب کتاب با دسته‌بندی جدید و نیز افزودن مطالبی از سخنرانی‌های دیگر آیت‌الله خامنه‌ای تحت عنوان حلقه اول و حلقه سوم نیز منتشر شد؛ کتاب انسان ۲۵۰ ساله به زبان فارسی نوشته و متن اصلی آن بیش از ۸۵ بار تجدید چاپ شده است و همچنین این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.

مراسم افتتاحیه دوره مطالعاتی پرفروش‌ترین کتاب رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود

 

ارسال نظرات