۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۰۳
امام جمعه شبستر:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امنیت اجتماعی را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر با تأکید بر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برابر با امنیت جامعه است.
راهپيمايي راهپيمايي

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

وی با بیان این‌که حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره جریان داشته است، گفت: ‌این حضور نشأت گرفته از آگاهی آحاد جامعه در حمایت از نظام جهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدزاده گفت: نکته مهم در این میان اهمیت حضور مردم در صحنه است که این حضور پرشور با آبروی سیاسی و اجتماعی جامعه ایرانی گره خورده است.

امام جمعه شبستر تأکید کرد: همه باید به این مسأله دقت کنند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و نمایشی از شکوه و یکپارچگی را به نمایش بگذارند و در این میان حضور افراد سالخورده با کمک جوان‌ترها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در آشوب طلبی در روز 22 بهمن تصریح کرد:‌ اگر آشوب طلبان حماقت و بی ادبی خود را تکرار کنند، مردم خود به آنها پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که تکرار اعمال آشوب طلبانه به زیان فتنه‌گران خواهد بود، تأکید کرد: به این افراد توصیه می کنیم تا بیشتر از این خود را رسوا نکنند و دست به این حماقت ها نزنند.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که فتنه‌گری در نظام اسلامی رو در رو قرارگرفتن با مردم است، تأکید کرد: از این افراد می‌خواهیم تا بیش از این دست به جهالت نزده و مسیری که از وادی حقیقت به کنار است، ادامه ندهند.

وی با بین این‌که توطئه و اعمال خارج از قانون سبب انزوای بیشتر این افراد در جامعه اسلامی ایران شده است، ابراز داشت: ادامه چنین اعمالی سبب سیاه تر شدن کارنامه سیاه این افراد در جامعه خواهد شد./935/ت302/س
ارسال نظرات