۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۷۵۱۳۸۰
حجت الاسلام رنجبر مطرح کرد؛

انقلاب شکوهمند، اقتدار ارزشمند و انتخاب هوشمند؛ شعار یادواره ۱۴۳ شهید روحانی کرمان

انقلاب شکوهمند، اقتدار ارزشمند و انتخاب هوشمند؛ شعار یادواره ۱۴۳ شهید روحانی کرمان
دبیر یادواره ۱۴۳ شهید روحانی و طلبه استان کرمان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده رسالت انبیا است، گفت: همه جهانیان مات و مبهوت این انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد علی رنجبر در یادواره 143 شهید روحانی و طلبه استان کرمان با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه مردم باید قدردان مجاهدت و درایت امام راحل (ره) باشند که این انقلاب را به پیروزی رساندند.

دبیر یادواره 143 شهید روحانی و طلبه استان کرمان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده رسالت انبیا است، مطرح کرد: همه جهانیان مات و مبهوت این انقلاب اسلامی هستند که بعد از 45 سال از انقلاب اسلامی اقتداری به ارزش خون پاک شهیدانی مانند سلیمانی آفرید.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران درآستانه انتخاباتی شکوهمند و غرورآفرین است، افزود: با مشارکت هوشمند مردم انقلابی ایران خون با برکت شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به ثمر خواهد نشست و مشت محکمی به دهان دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه شعار یازدهمین یادواره شهدای روحانی و طلبه استان کرمان انقلاب شکوهمند، اقتدار ارزشمند و انتخاب هوشمند است، گفت: حاج قاسم سلیمانی می تواند محور وحدت بین مسئولین و مردم استان کرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در جهت تکریم 143 شهید روحانی استان کرمان برگزار شد، ابراز کرد: این یادواره با کمک های مادی و معنوی طلاب برگزار شد و از هیچ نهاد یا ارگان دولتی و غیردولتی کمکی دریافت نشد.

ارسال نظرات