۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۵۵
پیش از ظهر امروز؛

گردهمایی مشترک طلاب و روحانیان شیعه و اهل تسنن آستارا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب و روحانیان شیعه و اهل تسنن آستار در این شهرستان برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، گردهمایی مشترک روحانیان اهل تسنن و تشیع بندرآستارا امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه آستارا، در این گردهمایی، با اشاه به در پیش بودن هفته وحدت، گفت: وحدت و همدلی موجب تعالی و پیشرفت امت اسلامی خواهد شد.

وی با تأکید بر برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته وحدت در این شهرستان، گفت: باید برنامه ریزی های خوبی در این هفته انجام شود تا ما در این ایام شاهد برقراری پیوند های عاطفی بیشتر بین این دو گروه از مسلمانان منطقه باشیم.

امام جمعه آستار، خاطرنشان کرد: اسلام برای از بین بردن اختلاف بین انسان ها رهنمودها و احکامی صادر نموده است، و راه پیامبر اکرم (ص) راه رحمت و حرکت بر صراط مستقیم است و همه ما از یک امت هستیم و خدا، قرآن، پیامبر و قبله ما یکی است پس باید وحدت خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت های اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید با توجه به نقاط مشترک، به وحدت و همدلی میان خود بیافزایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا، نیز در این گردهمایی هدف از برگزاری این گردهمایی را انتقال پیام وحدت بین روحانیان و مردم اهل سنت و شیعه این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام اسکندر ملائکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا، در ادامه افزود: باید برنامه ریزی های خوبی در این هفته انجام شود تا ما در این ایام شاهد برقراری پیوند های عاطفی بیشتر بین این دو گروه از مسلمانان منطقه باشیم./950/پ202/ص
ارسال نظرات