۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۰۵۱
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری مطرح کرد؛

ضدانقلاب با کمک استکبار جهانی پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته است/ وزارت اطلاعات؛ دژی مستحکم دربرابر تهدید دشمن

ضدانقلاب با کمک استکبار جهانی پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته است/ وزارت اطلاعات؛ دژی مستحکم دربرابر تهدید دشمن
امام جمعه موقت تهران انتخابات را هدیه خداوند به ملت ایران دانست و گفت: کل جریان ضد انقلاب با سوابق تاریک و نفرت زیر پرچم کفر جهانی پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه در سخنانی با اشاره به میلاد منجی عالم بشریت گفت: حجت الهی که آب حیات ظهورش برای بشریت با خواست مردم و اضطرار به او خواهد بود، به فضل الهی آن روز ظهور نزدیک است و خداوند این ذخیره لطف و حکمتش را با کنار زدن امر غیبت نورانی خواهد کرد و آن روز چه لحظه ای می باشد آنگاه که ندای «أنا المهدی» را سر می دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: اعلان ظهور چه اعلان دل انگیزی خواهد بود، عزیز فاطمه آیا ما آن روز را درک می کنیم و با شما در آن روز بزرگ ملاقات خواهیم کرد و چشمان ما با تماشای صبحگاهی و شبانگاهی جمال شما روشن خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نظام برخاسته از آموزه های مهدویت سربلند و استوار از بین همه دشواری و دشمنی ها چهل و پنجمین سال و بهار خود را دید، اظهار داشت: نیمه شعبان را در حالی برگزار می کنیم که زیست فرهنگی بشر گرفتار خطر نابودی و بی عفتی خانواده هاست در حالی که دانش و فناوری که به دنبال خوشبختی برای بشریت بود در دست ظالمین و دشمنان بشریت قرار دارد و ماجرای غزه و فلسطین از جاهلیت مدرن سر برداشته و این احساس در جهان درک می شود که دست قدرت خدا باید ظهور نماید و دنیا را از عدل و داد خود پر کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: امام صادق (ع) فرمودند اگر کسی می خواهد از اصحاب امام مهدی(عج) در آخرالزمان باشد باید اجتناب از گناهان را در دستور کار جدی خود قرار دهد و خود را آراسته به حُسن خلق کند.

وی از ملت ایران به دلیل خلق حماسه در 22 بهمن صمیمانه تشکر کرد و خاطرنشان داشت: چهره حقیقی ملت ما در 22 بهمن به جهان بار دیگر نشان داده شد که مردم ایران با هر سلایقی در وسط میدان هستند و از کشور و نظام خود حمایت می کنند، این ملت سزاوار هر خدمتی است و خداوند به جامعه مسئولان توفیق خدمت گزاری عنایت بفرماید.

امام جمعه موقت تهران اشاره ای به مسابقات بین المللی قرآن داشت و گفت: رایحه دل انگیز قرآن به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما استشمام می شود و توصیه رهبری را با دل و جان باید بشنویم و عمل نماییم.

وی با بیان اینکه روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است، تصریح کرد: امروز وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی دژ مستحکمی در برابر انواع تهدیدات سیاسی، امنیتی، نظامی و فرهنگی است و به یکی از قدرت های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است و مزیت نیروهای ما مردم پایه بودن و اخلاص و تقوای آنهاست.

وی با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات در هفته آینده یادآور شد: قدم های اولیه در انتخابات برداشته شده و به هفته حساس تبلیغات رسیده ایم، انتخابات هدیه بزرگ خداوند و اسلام و شهدا به ملت ما است، انتخابات نماد مردم سالاری دینی کشور می باشد و هوا و نشاط تازه به جامعه می باشد و برترین مصادیق مشترکی هست که بر عهده همه ما است و به نوعی آسانترین عمل صالح برای همه مومینن می باشد.

وی با بیان اینکه جمعه پیش رو جمعه آینده و دشمن شناسی است، ابراز کرد: انتخابات پیش روی ما در جمعه آینده آوردگاه بزرگ برای ملت ایران است، از رهبر عزیز تا مراجع تقلید و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و صدای امام راحل به حضور آگاهانه و پرشور دعوت می کنند، امام راحل فرمودند شرکت در انتخابات در همه شرایط یک واجب و ترک آن گناه کبیره است اما از طرف مقابل کل جریان ضد انقلاب با سوابق تاریک و سیاه و نفرت زیر پرچم کفر جهانی پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته اند و بیش از 500 شبکه نحس برعلیه انتخابات مردم ایران اسلامی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ملت ما در هفته آینده تصویر تازه ای از شکست دشمن را به جهان مخابره خواهند کرد و جمعه آینده جمعه حماسه آفرینی ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی است. کاندیداها هم باید تبلیغات منصفانه و عادلانه داشته و از سیاه نمایی پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری غزه را مسئله اول جهان اسلام و بین الملل قلمداد و تاکید کرد: جنگ غزه بعد از 140 روز به یک نمایشگاه بزرگ از شکست های بزرگ استکبار جهانی تبدیل شده است، رژیم غاصب در عمر 75 ساله خود چنین شرایطی را تجربه نکرده بود. به یاری خداوند متعال و جهاد جبهه مقامت رژیم صهیونیستی دیگر روز خوشی را نخواهد دید.

وی افزود: چیزی به نام رژیم جعلی واقعیت خارجی ندارد و دچار مرگ مغزی شده و با زور مصنوعی ارسال سلاح و کمک رسانه آن را نگه داری می کنند اما این نمایش به جایی نخواهد رسید و ایستادگی ملت مظلوم و مقتدر غزه نه فقط باعث عزت و شکوه این ملت بلکه به نماد عزت اسلام مبدل شده است و بیداری فطری عمومی را به همراه داشته است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز دفاع از حماسه ملت فلسطین به نماد روشنفکری تبدیل شده است، اظهار داشت: ان شاء الله ملت غیور فلسطین مشمول نصرت خاص الهی و دعای امام زمان (عج) همراهشان باشد و خداوند در نابودی کامل رژیم صهیونیستی و حامیان مکار و دولت های خائن تعجیل نماید.

ارسال نظرات