۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۵۹۴۶۹

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با بانوی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با بانوی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی برای دیدار با بانوی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی به مزرعه کشاورزی وی در منطقه لتحر رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز جمعه در بازدید مزرعه بانوی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی با تسلیت شهادات امام محمد باقر (ع) گفت: امام محمد باقر (ع) نیز اهل کشاورزی بود.

وی افزود: امام محمد باقر (ع) در روز‌ها گرم تابستان زمانی که برای کشاورزی وارد مزرعه می‌شد یکی از افراد زاهد نمای آن دوران اعتراض می‌کرد که فرزند پیامبراکرم (ع) نباید اهل دنیا باشد و ایشان نیز کار و تلاش و کشاورزی را کار آخرت می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان کار کشاورزی را کار کشاورزی را کار اهل بیتی (ع) دانست و اظهار داشت: خداوند در سوره واقعه در دسته بندی انسان‌ها که برخی بهشتی و برخی جهنمی هستند می‌فرماید، در بین بهشتی‌ها برخی درجات بالاتری دارند و مقربین درگاه الهی هستند.

وی ادامه داد: گروهی از مقربین درگاه الهی، گروهی هستند که اهل کشاورزی هستند و با کار کشاورزی بر روی زمین خدا برای به دست آوردن نان حلال برای خود و خانواده خود تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انتشار فیلم کار و تلاش کشاورزی این بانوی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی سبب شد تا به دیدار ایشان آمده تا از نسل جوان بخواهیم با مشاهده فعالیت این بانوی ۸۴ ساله در امر کشاورزی، انگیزه نسل جوان برای کار و تلاش مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه این بانوی کشاورز دارای ۷ فرزند است افزود: کشور ایران اسلامی با بحران سالمندی روبرو است و در آینده با مشکل روبرو خواهد شد، از این رو مادرانی همچون ایشان به عنوان الگوی جامعه می‌توانند نسل جوان امروز را به فرزند آوری تشویق و ترغیب کنند.

لازم به ذکر است، این بانونی ۸۴ ساله کشاورز کاشانی که صاحب ۷ فرزند است همه ساله در ایام محرم از درآمد کشاورزی خود از عزاداران امام حسین (ع) با بیش از دو هزار پرس غذای نذری پذیرایی می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات