۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۶۰۳۲۴
آیت الله خاتمی:

با مشارکت حداکثری باید در انتخاب اصلح نقش آفرین شد

با مشارکت حداکثری باید در انتخاب اصلح نقش آفرین شد
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه انتظار ما از مردم مشارکت بالا در انتخابات است، گفت: با مشارکت حداکثری باید در انتخاب اصلح نقش آفرین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز در جشن تلبس طلاب حوزه علمیه استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر و اهمیت انتخابات گفت: انتظار ما از مشارکت مردم در انتخابات مشارکت بالا است که امید می رود علما برای تحقق این امر مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همه سعی خود را برای تضعیف اهداف انقلاب و نقش ولایت بکار گرفته اند، عنوان کرد: باید مراقب فتنه های دشمنان بود و در این راستا بصیرت و روشنگری لازم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخاب اصلح و رئیس جمهور در تراز انقلاب با مشارکت بالا امکانپذیر است.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: طلابی که امروز ملبس می شوند تمام مراحل تلبس را طی نموده و باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت لرستان در مقطعی سخنگوی روحانیت کشور بوده اند و آیت الله روح الله کمالوند(ره) پیام روحانیت را برای شاه برد، گفت: حوزه علمیه لرستان در گذشته حوزه ای با نشاط بوده است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: حوزه های علمیه باید برای تربیت مبلغانی سخنور و اثرگذار همت خود را بکار گیرند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: انقلاب یک نعمت بزرگ است و این انقلاب بزرگ مدیون روحانیت است.

آیت الله خاتمی ابراز کرد: روحانیون برای تحقق اهداف انقلاب سختی ها را به جان خریدند و تا پای جان حافظ اصول و ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات