۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۷۷۰
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

یکصد و سه نفر در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان شرکت کردند

یکصد و سه نفر در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان شرکت کردند
اصفهان- حجت الاسلام ابن علی گفت: یکصد و سه نفر اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان، شهید رجایی و دانشگاه فدک در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عباس ابن علی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه با همکاری دفترهم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

وی استقبال اساتید دانشگاه از طرح ضیافت اندیشه را چشمگیر دانست و افزود: یکصد و سه نفر اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تعدادی اساتید مهمان از سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فدک مهمان این طرح هستند.

حجت الاسلام ابن علی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از روز گذشته یکشنبه ۱۰ تیر ماه آغاز و تا آخر هفته ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: این طرح با دو موضوع تاریخ تمدن اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب توسط منتظر القائم استاد تمام دانشگاه اصفهان و موضوع روشن فکری دینی در عصر حاضر توسط ابوالفضل روحی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور فعالانه اساتید در طرح ضیافت اندیشه ابراز امیدواری کرد دستاور‌های این هم اندیشی‌ها و همفکری‌ها سبب ارتقاء سطح علمی و معرفتی اساتید دانشگاه شده تا آنچه را که اساتید در این طرح کسب می‌کنند به دانشجویان خود منتقل کنند و به شاگرد پروری آنها کمک کند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، استاد موفق را، استاد شاگرد پرور می‌دانند وستادی که به ساعت آموزشی اکتفا نمی‌کند و در خارج از ساعت آموزشی، هم شاگرد خود را فرزند خود می‌داند و هم رابطه دلی و عاطفی و قلبی با دانشجوی خود دارد و علاوه بر آموزش به فکر پرورش و برطرف کردن مشکلات و موانع تحصیل و پیشرفت و تهذیب دانشجوی خود است.

لازم به ذکر است، طرح ضیافت اندیشه تابستان ۱۴۰۳ از ۱۰ لغایت ۱۳ تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان با حضور یکصد و سه نفر اساتید دانشگاه برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات