۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۶۲۹۵۰
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان:

ترور اسماعیل هنیه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

ترور اسماعیل هنیه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: حامیان رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل منتظر پیامدهای این ترور ناجوانمردانه در آینده نه چندان دور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد حقی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان، امروز در گفتگوی ویژه خبری زنده سیمای لرستان در خصوص تحلیل حادثه تروریستی رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: شهید هنیه دارای چهره‌ای سیاسی، انقلابی و مجاهد و دارای توان اجماع سازی بین المللی علیه رژیم اسرائیل بود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه از چهره‌های شاخص، شناخته شده و مشهور دنیا بوده و به عنوان رهبر سیاسی حماس درد و رنج آوارگی در فلسطین را کشیده و فردی مقبول در بین تمام فلسطینیان بود، افزود: ترور و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در داخل کشور نقض حقوق بین المللی است.

حقی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل خود به این امر واقف است و با این اقدام یک قدم به نابودی خود نزدیک‌تر خواهد شد.

وی گفت: ترور اسماعیل هنیه نه تنها نقطه ضعف و خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه روحی تازه در کالبد جبهه مقاومت خواهد دمید، همانطور که ترور شهید سلیمانی این جبهه را نیز تقویت و مقاوم‌تر کرد.

حقی تاکید کرد: حامیان رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل منتظر پیامدهای این ترور ناجوانمردانه در آینده نه چندان دور باشند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات