۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۶۳۱۵۷
سردار موحد:

خبرنگاران رزمندگان جهاد تبیین هستند

خبرنگاران رزمندگان جهاد تبیین هستند
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید به ویژه ۱۶۱ خبرنگار شهید غزه، خبرنگاران را رزمندگان جهاد تبیین خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار موحد ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید به ویژه ۱۶۱ خبرنگار شهید غزه، خبرنگاران را رزمندگان جهاد تبیین خواند.

متن پیام سردار محمدرضا موحد به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از چیزهایی که انسان از رسانه توقّع دارد؛ این است که از حوادث گذشته برای توضیح تهدیدهای آینده و حوادثِ در شرف تکوین استفاده کند و مردم را نسبت به آنها حسّاس نماید.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، بهانه ای است برای یادآوری و تکریم از زحمات خبرنگاران و اصحاب پر تلاش رسانه که میدان دار عرصه اطلاع رسانی و رزمندگان جهاد تبیین اند.

امسال روز خبرنگار مصادف شده است با ایام حزن و اندوه و اسارت آل الله که حضرت امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها با اطلاع رسانی و تبیین واقعه عاشورا، نقش مهمی در امتداد و جاودانگی خون شهدا و افشاگری و رسوایی ظالمین ایفا کردند.

همچنین این ایام همزمان شده است با ظلم و جنایت صهیونیست های کودک کش و کشتار حدود 40 هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع غزه که در این عرصه نیز اطلاع رسانی و روشنگری رسانه ها و خبرنگاران، باعث آگاهی مردم دنیا و ایجاد خشم و انزجار جهانی علیه این غده سرطانی شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید به ویژه ۱۶۱ خبرنگار شهید در غزه، روز خبرنگار را تبریک گفته و از زحمات و جهادهای شبانه روزی و مخلصانه اصحاب رسانه تشکر و تقدیر می نمایم.

امیدوارم که با تلاشهای مشترک همه جهادگران، خصوصا رزمندگان عرصه جهاد نظامی و جهاد تبیین به زودی بساط ظلم و ستم از دنیا برچیده شده و با محو غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی و ظهور دولت یار، نظام عدل الهی در سراسر جهان استقرار یابد.ان شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات