۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۶۵۳۴۰
سرلشکر موسوی:

ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است

ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است
فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنچه خانواده ارتش باید از خود نشان بدهد، الگو بودن است و ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است، با این حال افزایش جمعیت قرآنیِ فرزندان خانواده بزرگ ارتش چشم‌انداز ماست و باید خانواده ارتش، خانواده قرآنی بشود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز، سه‌شنبه، در اختتامیه بیست و چهارمین مسابقه قرآن کریم خانواده‌های ارتش که در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مهم‌ترین سند 40 سال دوم انقلاب اسلامی است، دو نقطه عطف داریم؛ یکی آمادگی برای ظهور و دیگری تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: مقدمه رسیدن به نقاط عطف گام دوم انقلاب اسلامی داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند جامعه آماده ظهور شود که جامعه قرآنی باشد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: بنا بر ظرفیت‌های موجود در ارتش و ارزش‌های این سازمان، ممتاز بودن برای ارتش کار خیلی مهمی نیست و جزو دستاوردهای اولیه آن است، اما آنچه خانواده ارتش باید از خود نشان بدهد، الگو بودن است.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم‌انداز ماست، گفت: ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به دست گرفت و به همه نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: زیربنا و لازمه اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند آماده ظهور باشد که قرآنی باشد؛ چیزی که خانواده بزرگ ارتش باید نشان دهد الگو بودن است و جامعه قرآنی، یک الگوی تمام‌عیار است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ما امروز قاری و حافظ قرآن داریم و آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن نیز وجود دارد، اما واقعیت آن است که این‌ها مقدمه فرد قرآنی و جامعه قرآنی است و  افزایش جمعیت قرآنیِ فرزندان خانواده بزرگ ارتش چشم‌انداز ماست و باید خانواده بزرگ ارتش، خانواده بزرگ قرآنی بشوند و جمعیت فرزندان قرآنی در ارتش داشته باشیم.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید به اینکه زندگی فردی که قرآنی است باید در تمام زمینه‌ها مانند ازدواج، فرزندآوری، کار، تعامل با جامعه و... قرآنی باشد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید الگویی برای همه باشد و الگو بودن ارتش یعنی داشتن افراد قرآنی که سبک زندگی و کار قرآنی دارند.

وی اضافه کرد: در طوفان الاقصی و مقاومت؛ پیروز نهایی این جنگ مردم غزه هستند و از خداوند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به مردم غزه در مقابل رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی پیروزی عطا بفرماید.

ارسال نظرات