۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۶۶۰۹
آیت‌الله محمدی عراقی در گفت‌وگو با رسا:

نماز جمعه رهبر انقلاب، تاریخی و تحقیر کننده دشمنان بود

نماز جمعه رهبر انقلاب، تاریخی و تحقیر کننده دشمنان بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نماز جمعه این هفته رهبر معظم انقلاب ترسیم کننده راهبردهای آینده مقاومت و بالابرنده جایگاه جهانی ایران و تحقیر دشمنان بود، این نماز جمعه را تاریخی عنوان کرد.

آیت‌الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نماز جمعه، نماز جمعه ای تاریخی بود.

وی افزود: همانگونه که نماز جمعه این هفته به «نمازجمعه نصر» نامگذاری شده است، نشانه های یاری خداوند و شکست دشمنان نیز از بیانات رهبر معظم انقلاب، آشکار بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هم خطبه فارسی و عربی رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم توصیفاتی که رهبر انقلاب از سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله ارائه دادند و نیز ترسیم راهبردهای آینده مقاومت و تجلیل از مردم کشورهای مقاومت، جایگاه بالای ایران اسلامی و رهبری معظم انقلاب را به جهانیان نشان داده و بالاتر برد.

آیت‌الله محمدی عراقی با اشاره به صلابت و شجاعت رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، ابراز کرد: طمأنینه و آرامش همراه با صلابت و شجاعت، دشمنان انقلاب اسلامی خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرده و ضعف قدرت نظامی و توانایی جهان استکبار را به نمایش گذاشتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحیه رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت را بالا برد، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به جبهه مقاومت امید و نوید پیروزی دادند و ما امیدواریم پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده، محقق شود و ان شاءالله شاهد امامت رهبری معظم انقلاب در بیت المقدس خواهیم بود. 

ارسال نظرات