۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۶۶۷۷۱

سخنان فاش‌شده نتانیاهو در جلسه خصوصی درباره پاسخ به حمله ایران + صوت

سخنان فاش‌شده نتانیاهو در جلسه خصوصی درباره پاسخ به حمله ایران + صوت
فایل صوتی از نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منتشر شده که او مطالب قابل توجهی را درباره پاسخ به حمله موشکی ایران می‌گوید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، یک فایل صوتی از نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منتشر شده که او مطالب قابل توجهی را درباره پاسخ به حمله موشکی ایران می‌گوید.

نتانیاهو می‌گوید: حملات ایران باعث شده که ابهت و بازدارندگی ما از بین برود.  ناچاریم به ایران پاسخ بدهیم و البته باید ملاحظه‌ای که در جلسه بیان شد مدنظر باشد، اگر نتوانیم پاسخ به حمله ایران بدهیم حجم ترس در داخل کشور بیشتر می‌شود و این خطرناک است. ما نمی‌خواهیم داخل کشورمان از این نا بسامان تر بشود و وضع از این بدتر شود.

او ادامه می‌دهد: ما برای پاسخ به ایران دو مسئله را باید در نظر بگیریم: اول اینکه پاسخ باید سطحی باشد تا ایران حمله مجدد نکند. فقط باید حمله اتفاق بیافتد حالا این حمله می تواند یک جایی صورت سطحی باشد. دوم اینکه این حمله باید در رسانه بزرگنمایی شود و بزرگ جلوه داده شود تا تاثیر رسانه‌ای بگذارد.

نتانیاهو تصریح می‌کند: اما مهمتر از این‌ها کار رسانه‌ای است، باید قبل از عملیات ما علیه ایران، ترس در ایران حاکم شود، مشابه کاری که ایران با ما کرد، که باعث شد فروشگاه ها خالی شود و مردم ما نگران از وضعیت شدند این اتفاق باید در ایران بیافتد و نگرانی در ایران حاکم شود.

گفتنی است این صوت در بسیاری از کانالهای عبری منتشر شده است.

صوت اظهارات نتایناهو در ادامه آمده است:

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات