۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۷۷۹۵۰

طی یکسال گذشته بیش از 300 گفتمان دینی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از برگزاری بیش از 310 گفتمان دینی در شهرستان‌های این استان در سالجاری خبر داد.
گفتمان ديني
علی زارعی، دبیر اجرایی گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال بیش از 150 گفتمان دینی و در شش ماهه دوم نیز 160 گفتمان در مرکز استان و 10 شهرستان تابعه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد .

وی، افزود: این گفتمانهای دینی با حمایت و ابتکار سازمان تبلیغات اسلامی در سطح مدارس، مساجد، دانشگاهها، ادارات و ارگانهای متقاضی با موضوعاتی چون عفاف و حجاب، عبرتهای عاشورا، عرفان های انحرافی و آسیبهای اجتماعی، دهه فجر، اهمیت ولایت فقیه و جایگاه آن در جامعه، وحدت، استکبار ستیزی و اعتکاف در سطح استان برگزار شده است .

زارعی، در خصوص اهداف برگزاری گفتمانهای دینی، گفت: اعتلای فرهنگی جامعه جوان کشور، ارتباط دو سویه با جوانان، مداخله هدفمند، آگاهانه و سنجیده، ایجاد ارتباط چهره ‌به‌ چهره به عنوان عاملی ثمربخش در امر تبلیغ، رفع شبهات فکری و اعتقادی جوانان، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از اهداف برگزاری گفتمان های دینی است .

دبیر اجرایی گفتمانهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: در این گفتمانهای برگزار شده سعی بر آن بوده تا جلسات توسط خود مخاطبین اداره شود و اساتید نیز بعنوان ناظر جلسه وظیفه هدایت و جهت دادن به مباحث و پاسخگویی به سئوالات آنان را بر عهده داشته باشند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات