۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۸۶۰۱

دومین همایش آموزشی حامیان تبلیغ در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری دومین همایش آموزشی حامیان تبلیغ در مشهد خبر داد .
همايش آموزشي حاميان تبليغ در مشهد
به گزارش خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام اسدالله اسدی، رییس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری دومین همایش آموزشی حامیان تبلیغ در مشهد خبر داد .

 گفت : در این همایش سه روزه که از 21 فروردین ماه برگزار می شود 500 نفر از چهره های فعال دینی ساکن در مناطق روستایی شرکت می کنند .

دبیرهمایش آموزشی حامیان تبلیغ با بیان اینکه این همایش در اردوگاه مازندران مشهد مقدس برگزار می شود گفت : فعالان دینی روستاهای 14 شهرستان استان در این همایش شرکت خواهند داشت .

وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی ، ساماندهی ، حمایت و آموزش سربازان دینی روستاها اعلام کرد و اظهار داشت : در سال 85 اولین همایش این طرح با استقبال خوبی برگزار شد .

حجت الاسلام اسدی گفت : احکام فقهی ، آشنایی با منابع و متون دینی ، آشنایی با اصطلاحات فقهی ، تاثیر خرافات در باورهای دینی ، روش صحیح عزاداری مطلوب ، آسیب های دینی و فرهنگی در روستاها ، اخلاق تبلیغ و راهکارهای توسعه فرهنگ همت مضاعف و کار مضاعف از جمله مباحثی است که در این همایش توسط استادان ارائه خواهد شد ./917/د102/ص
ارسال نظرات