۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۸۰۰۷۷
مدیر کل تبلیغات خراسان شمالی:

فعالیت‌های اوقات فراغت همچون آینه فرهنگ یک جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، گفت : فعالیت‌های اوقات فراغت امروزه از چنان اهمیتی برخوردار است که از آن می توان به مثابه آئینه فرهنگ جامعه یاد کرد.
حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با بیان این که چگونگی گذران اوقات فراغت افراد یک جامعه معرف ویژگی های فرهنگ آن جامعه است، افزود: اگر طرح و نقشه زندگی و کار جوانان با برنامه هایی که برای اوقات فراغت تنظیم می کنند مغایرت داشته باشد و یا تفریحات و فعالیت‌های فراغتی آنها از نظر ارزشی و فرهنگی با آموزه ها و ارزشهای اجتماعی متباین باشد، اوقات فراغت به یک مشکل اجتماعی بدل خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی نیا، همچنین تعالی فرهنگی و رشد معنوی فرزندان را مهمترین هدف برنامه‌های اوقات فراغت این اداره کل دانست.

وی با اشاره به این مطلب که رضایتمندی خلاق و باز آفرینی و فرح بخشی فردی بیشتر در اوقات فراغت فعال متجلی می شود ، ادامه داد: اطلاع رسانی در مورد فرصت ها ، تبیین کارکردهای اوقات فراغت ، آسیب شناسی فعالیت های حوزه فراغت ، ارائه الگوی فرهنگی اوقات فراغت از اهداف برنامه ریزی های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای اوقات فراغت است.

وی تأکید کرد: متولیان اوقات فراغت باید به شیو ه‌ایی فرهنگ‌سازی کنند که خانواده‌ها در کنار رفع نیازهای فیزیکی و مادی فرزندان، به تعالی فرهنگی و معنوی نیز توجه کنند./966/پ203/ص

ارسال نظرات