۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۱۹۹۲

ششمین کتاب حدیث زندگی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «جوان، شادی و رضایت از زندگی» ششمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «حدیث زندگی» است که با رویکردی تازه به احادیث اهل بیت(ع) به بحث جوان و شادی می‌پردازد.
حديث زندگي
به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «جوان، شادی و رضایت از زندگی» ششمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «حدیث زندگی» است که با رویکردی تازه به احادیث اهل بیت(ع) به بحث جوان و شادی می‌پردازد.

براساس این گزارش، مجموعه کتاب های حدیث زندگی با هدف انتشار مقالات، گفتگوها و دیگر آثار برگزیده مجله حدیث زندگی، طراحی شده است.

این کتاب دربردارنده هفده مقاله، به قلم نویسندگان مختلف است که از شماره های مختلف حدیث زندگی انتخاب شده است و به خاطر یکی بودن موضوع آنها یا داشتن ارتباط موضوعی، در کنار هم قرار گرفته اند و البته در انتخاب مقالات، علاوه بر استئاری علمی، به جوانانه و کاربردی بودن، داشتن ادبیات امروزی و این که در مجموع، دیدگاه دین را موضوع مورد بحث به دست دهند، توجه شده است.

عنوان چند مقاله که در این کتاب امده است حق شاد بودن، شادکامی، شادابی و دینداری، شادی پیشوایان، حدیث شادی، گام به گام تا شادی، شوخ طبعی و سلامت روان، عناصر شادی آفرین در فرهنگ ما، شادی و مهربانی.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، چاپ اول کتاب «جوان، شادی و رضایت از زندگی» به کوشش حسین پورشریف گرداوری و با شمارگان 1000 نسخه و بهای 2000 تومان توسط سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شده است. /920/د12/ص
ارسال نظرات