۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۲۰۵۳
آیت الله شبستری:

آماج حملات رسانه ای غرب متوجه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: امروز آماج حملات رسانه ای و تبلیغاتی مطبوعات و شبکه‌های غربی علیه ولایت فقیه است.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست هم‌اندیشی هیأت تحریریه نشریه ندای طالبیه امروز در بیت آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

آیت الله شبستری در سخنانی با تأکید بر انعکاس مناسب اخبار حوزه‌های علمیه و روحانیت استان خاطر‌نشان کرد: انتشار دوهفته نامه ندای طالبیه اقدامی ابتکاری و مبارک در حوزه‌های علمیه آذربایجان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر غنای محتوایی مطالب این نشریه خاطر‌نشان کرد: افزون بر اخبار حوزه و روحانیت، بایستی مطالب علمی، فقهی و تحلیلی در هر شماره از این نشریه گنجانده شود.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رویکرد نشریه ندای طالبیه بایستی در جهت تقویت جایگاه و شان ولایت و رهبری باشد، تصریح کرد: امروز آماج حملات رسانه ای و تبلیغاتی جراید و شبکه های غربی علیه ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر این‌که ارایه مطالب و تحلیل های درست از اصل ولای مطلقه فقیه، توطئه های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب خواهد کرد، اظهار داشت: ارایه تصویری روشن و صحیح از اصل ولایت فقیه و ارایه مختصات فعالیت های شوم دشمنان، رویکرد این نشریه قرار گیرد.

همچنین حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه در سخنانی انتشار نشریه ندای طالبیه را نشان از بالندگی و پویایی حوزه های علمیه تبریز و آذربایجان دانست.

گفتنی است، این نشست با حضور حجت الاسلام لطیفی مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی همراه بود./935/پ202/س
ارسال نظرات