۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۴۰۵۶
رییس اداره فرهنگی تبلیغات خراسان شمالی:

رمضان کلاس درس و روزه داران شاگردان این کلاس هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی تبلیغات خراسان شمالی، گفت: رمضان کلاس درس است و روزه داران شاگردان این کلاس هستند.
رمضان
حجت الاسلام هادی ایمانی نیا، رییس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، در خصوص اهمیت و فضیلت ماه رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان ماه داشتن و نخوردن، یافتن و پرهیز کردن است.

وی بیان داشت: رمضان کلاس درس است و روزه داران شاگردان این کلاس هستند ، صلاح، عفاف، خلوص، تقوا، ایثار و استقامت درسهای این کلاس است و باید به هوش باشیم تا این فرصت طلائی از دست نرود.

وی خاطرنشان کرد: رمضان ماه عبادت و بندگی است، ماهی است که انسان با عبادت خالصانه خود خویش را از دنیا می رهاند و به خدا نزدیک می کند.

حجت الاسلام ایمانی نیا با اشاره به اهمیت این ماه نسبت به ماه‌های دیگر سال افزود: رمضان نسبت به دیگر ماه‌های سال امتیازات و ویژگی های متمایزی دارد و از همین رو رمضان را ماه خدا نامیده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه ویژه ماه رمضان نزد خداوند مسلمانان باید دستورات الهی را در این ماه به صورت مطلوب اجرا کنند تا مورد خشنودی حق قرار گیرد.

این مسؤول فرهنگی ابرازداشت: ماه شریف و مبارک رمضان نشانگر اوج رحمت الهی به مسلمانان است و ما باید در این ماه بیشتر خود را به اعمال پسندیده نزدیک کنیم .

رییس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اضافه کرد: اگر از فرصت ها و ساعت های ماه رمضان بتوانیم بدرستی بهره برداری کنیم یقینا در پایان این ماه مورد رحمت واسعه الهی قرار خواهیم گرفت .

وی تصریح کرد: ما مسلمانان فرصت های زیادی ازطرف خداوند داریم تا نسبت به تزکیه و تربیت فکر و جسم و روحمان برنامه ریزی داشته باشیم./966/پ202/ص
ارسال نظرات