۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۸۹۰۵۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

فرهنگ قرآنی مهم ترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه را مهم ترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از ترویج مفاهیم قرآنی در سطوح مختلف جامعه هراسان هستند.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، شب گذشته در حاشیه ششمین نمایشگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مصلی بابل در جمع خبرنگاران، با بیان این که هرکس به دنبال سعادت و خوشبختی است باید تعالیم قرآن را در زندگی خود بکارگیرد؛ تصریح کرد: سربلندی و موفقیت یک جامعه در گرو رشد فرهنگ آن جامعه است که قرآن بهترین وسیله برای رسیدن به این جایگاه  است.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه عنوان کرد: در این راستا باید از همه امکانات در جامعه بهره بگیریم.

وی با بیان این که ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در کشور ما از ضروری‌ترین وظایف مسؤولان فرهنگی کشور است، ادامه داد: در شرایط امروز کشور که غرب در تلاش برای گسترش تهاجم فرهنگی خود در آن است بیش از گذشته به ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی نیازمندیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه را مهم ترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از ترویج مفاهیم قرآنی در سطوح مختلف جامعه هراسان هستند.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای جلوگیری از ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: پروژه ننگین قرآن سوزی نیز به دلیل ناتوانی غرب در برابر منطق والای قرآن کریم بود.

وی همچنین توجه دولت نهم و دهم در گسترش فرهنگ قرآنی را مثبت خواند و بیان کرد: خوشبختانه در سفر سوم هیأت دولت به استان ها اختصاص اعتبار برای فرهنگ سازی جامعه اعم از نرم افزاری و سخت افزاری مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: هرجامعه ای نیاز به رشد و تعالی دارد و برای ترقیب جامعه به این سمت باید در طول سال با برپایی نمایشگاه های قرآنی سبب رشد فکری و معنوی شویم.

حجت الاسلام سهرابی از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز قدردانی کرد و بیان داشت: نمایشگاه های قرآنی در روحیه و تقویت بنیه معنوی دانش آموزان، دانشگاهیان، مسؤولان نقش زیادی خواهد داشت./950/پ202/الف
ارسال نظرات