۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۹۳۰۸

۱۳ آبان تبلور اراده مردم در مقابله با امپریالیسم غرب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۳ آبان نبلور عینی اراده ملت آزاده ایران در مقابله با امپریالیسم غرب است.
13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی سیزده آبان اظهار داشت: سه حادثه مهم و تاریخی در سیزده آبان یادآور ارزش‌هایی است که ملت ایران برای حفظ و حراست از آنها فرزندان خود را تقدیم کرده است.

وی با بیان این‌که آمریکای جنایتکار در هر سه واقعه سیزده آبان دخیل بوده است، گفت: با نگاهی عمیق به حوادث تاریخی خواهیم یافت، که حوادث این روز نقطه عطفی در معادلات سیاسی منطقه و بین المللی بوده است.

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، تصریح کرد: سیزده آبان نبلور عینی اراده ملت آزاده ایران در مقابله با امپریالیسم غرب است.

وی در ادامه با بیان این‌که تاریخ مصرف لیبرال دموکراسی غرب گذشته است، خاطر‌نشان کرد: اکنون دوران حکومت ارزش های انسانی و الهی بر ملت‌ها است، ایدئولوژی پوج و بی‌محتوای غرب پاسخگوی نیازهای فطری بشر نیست.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه تسخیر لانه جاسوسی را سبب بی‌اعتباری سفارت خانه‌های آمریکا در سراسر دنیا دانست و گفت: آنچه که امروز از شواهد می‌توان دریافت؛ این است که ایالات متحده آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی سوم الله سیزده آبان گفت: پنج شنبه هفته جاری نمایش اتحاد، وفاق و وحدت ملی در سراسر کشور خواهد بود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات