۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۸۹۶۵۹

برگزاری نشست آسیب‌شناسی نحله‌های انحرافی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ گفتمان دینی با موضوع بررسی آسیب‌های نحله‌های انحرافی در منطقه عملیاتی فتح‌المبین برگزار شد.
بهائيت و شيطان پرستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین اردوی کاروان راهیان نور رزمندگان اندیمشک، در منطقه عملیاتی فتح‌المبین با حضور پرشور رزمندگان و فرزندان آن‌ها، با موضوع نحله‌های انحرافی برگزار شد.

همچنین این همایش همزمان با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فتح‌المبین برگزار شد.

قابل ذکر است، این اردو با تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک و با حضور حجت‌الاسلام علیپور، رییس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک برگزار شد که مباحثی نسبت به چگونگی آغاز عملیات فتح‌المبین و دستاوردهای آن بیان شد.

سمینار فلسفه حجاب برگزار می شود

سمینار فلسفه حجاب، در راستای اجرای طرح کشوری ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه ها باحضور دانشجویان دانشگاه پیام نور در اهواز برگزار می‌شود.

در این سمینار دکتر شکردست از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور خوزستان بیاناتی در خصوص ضروریات رعایت حجاب و عفاف در اذهان عمومی بیان می کند.

قابل ذکر است، هر هفته نشست‌های دختر امروز، نیازها و خواسته‌ها، به‌صورت کارگاهی با حضور اساتیدی از حوزه های علمیه اهواز در نمازخانه دانشکده علوم پایه دانشگاه پیام نور اجرا می شود.

همچنین دانشگاه پیام‌نور اهواز همزمان با فرارسیدن هفته ازدواج، اقدام برپایی نمایشگاه پوشش و لباس اسلامی می کند.

گفتنی است، این همایش در تاریخ دوشنبه دهم آبان‌ماه سال جاری ساعت 9 صبح در نمازخانه دانشکده علوم پایه دانشگاه پیام‌نور اهواز برگزار می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات