۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۹۱۹۷۲
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

دوره فشرده تربیت مربی و استاد قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره فشرده آموزش استاد و مربی تدبر روشمند قرآن کریم ویژه اساتید تفسیر و علوم قرآنی مدارس علمیه خواهران استان‌های خراسان، یازدهم و دوازدهم آذر ‌در مشهد برگزار می‌شود.
قرآن کريم
خانم علیشاهی، مسؤول واحد فرهنگی خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری نخستین دوره فشرده آموزش استاد و مربی تدبر روشمند قرآن کریم در مشهد خبر داد و گفت: طرح تدبر با هدف ارتقای سطح علمی اساتید قرآن، تفسیر و رشته‌های مرتبط با علوم قرآنی و توانمند کردن آنها در بیان معارف قرآن برای مخاطبان و ارائه روشی نو برای آشنایی طلاب با ظاهر قرآن برگزار می‌شود.

وی این دوره را آموزش ضمن خدمت اساتید تفسیر و مفاهیم قرآن مدارس علمیه خواهران استان‌های خراسان دانست و اظهار داشت: این کلاس‌ها به صورت کارگاهی از ساعت هفت صبح و با هماهنگی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره، و با حضور حجت الاسلام محمد حسین الهی زاده، در دو مقطع زمانی 11 و 12 آذر و اول و دوم دی ‌در محل این مؤسسه برگزار می شود.

خانم علیشاهی با اشاره به محدودیت ظرفیت کلاس‌ها و حضور 35 نفر در این دوره تصریح کرد: مدارسی که تا سقف پنجاه نفر طلبه دارند، یک استاد و مدارس علمیه با تعداد طلاب بیشتر، دو استاد به واحد خواهران مرکز مدیریت حوزه‌‌ علمیه خراسان معرفی کرده‌اند./969/پ202/س
ارسال نظرات