۰۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۳۸۴۶
امام جمعه نور:

خانواده ها از معارف قرآنی در تربیت فرزندان خود بهره گیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با تأکید بر توجه بیشتر خانواده به معارف قرآنی در تربیت فرزندان، گفت: امروز خانواده ها باید معارف الهی را به فرزندان خود بیاموزند.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید حسین امیری، امام جمعه نور، در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند سازی یارانه از هفته گذشته در کشور از این طرح به عنوان بزرگترین جراحی اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: اجرای این طرح مهم یک آزمون بزرگ ملی است.

وی با بیان این که اجرای صحیح طرح هدمندسازی یارانه ها همکاری دولت، مجلس و مردم را می طلبد، تصریح کرد: این طرح زمانی نتیجه خوبی خواهد داشت که مسؤولان امر بر قیمت های بازار، کرایه ها و دیگر موارد مهم نظارت جدی تر یداشته باشند.

حجت الاسام امیری، توجه بیشتر مسؤولان نظارتی را از مهم ترین مطالبات امروز مردم عنوان کرد.

خطیب جمعه نور اعلام کرد: بر اساس اعلام کارشناسان با اجرای درست و صحیح طرح هدمندسازی یارانه ها، 20 تا 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر مراقبت بیشتر خانواده ها بر فرزندان تاکید کرد و گفت: امروز والدین در برابر فرزندانشان مسؤولیت خطیری دارند و باید در براب مسائل روز جامعه تجربه های با ارزشان را به جوانان و نوجوانان انتقال دهند.

امام جمعه نور با اشاره به این که قلب جوانان نرم  نازک و پاک هست، اظهارداشت: خانواده ها باید به قلب پاک فزندانشان نفوذ کرده و با پرورش کرامت انسانی به آنان، جوانی پاک و با صداقت به جامعه تحویل دهند.

حجت الاسلام امیری با تأکید بر توجه بیشتر خانواده به معارف قرآنی در تربیت فرزندان، ادامه داد: امروز خانواده ها باید معارف الهی را به فرزندان خود بیاموزند.

وی همچنین به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه درصد بی سوادی در کشور روز به روز در حال کمترشدن است./950/پ202/الف
ارسال نظرات