۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۹۵۴۶۶

طرح وفاق در مناطق خلخال اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل از اجرای طرح وفاق در مناطق سنی و شیعه نشین خورش رستم خلخال خبر داد.
وحدت
حجت‌الاسلام علی کریمی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: حضور معنوی و تبلیغی روحانیت میان اقشار مختلف مردم همواره با نتایج مطلوب فرهنگی و اجتماعی همراه بوده است.

وی با بیان این‌که یک مبلغ توانمند در فرهنگ منطقه نیز تأثیرگذار است، خاطر‌نشان کرد: مهم‌ترین ضرورت امروز جوامع اسلامی تأکید بر مشترکات دینی و وحدت میان شیعه و سنی است.

حجت الاسلام کریمی از اجرای طرح وفاق به منظور تحکیم وحدت بین شیعه و سنی در مناطق خورش‌رستم خلخال خبر داد و گفت: اصلی ترین برنامه طرح وفاق فعالیت‌های قرآنی، تقویت بنیان‌های اعتقادی مخاطبان، فعالیت های اردویی و تنظیم شعائر اسلامی است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اردبیل تصریح کرد: طرح وفاق در روستاهای محروم این شهرستان با هدف گسترش و اشاعه فرهنگ متعالی اسلام ناب محمدی‌(ص) و افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به فرهنگ اهل بیت‌(ع) اجراء می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی در ادامه از احداث پنج خانه عالم در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: جامعه‌ای که در سایه قرآن بتواند امور و برنامه‌های خود را به پیش ببرد از خطر کاستی‌ها و کمبودها و آسیب‌ها در امان می‌ماند و در یک مسیر متعالی قادر است به رشد و تعالی واقعی برسد./935/پ202/س
ارسال نظرات