۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۴۹

مسابقات ورزشی طلاب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب این استان خبر داد.
ورزش طلاب
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این سازمان برنامه‌های مختلفی برای گرامی‌داشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه طلاب علوم دینی تدارک دیده است.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب این استان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: همزمان با دهه فجر مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ویژه طلاب علوم دینی حوزه‌های علمیه سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سرایی با بیان این‌که هیچ محدودیتی در تعداد تیم‌های شرکت کننده وجود ندارد، ادامه داد: همه حوزه‌های علمیه استان می‌توانند با ارائه مشخصات تیم‌های منتخب خود در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری مسابقه کوهنوردی ویژه طلاب خواهر و برادر تبریز خبر داد و گفت: این مسابقه فرهنگی ورزشی که از دامنه کوه عون بن علی تبریز آغاز می‌شود، با زیارت عاشورا و نثار فاتحه به شهدای گمنام تبریز پایان خواهد یافت.

به گفته وی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 5545212 0411 تماس و یا به دفتر سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان واقع در پشت باغشمال جنب بیت امام جمعه تبریز مراجعه کنند.

حجت الاسلام سرایی همچنین با اشاره به برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ادبی طلاب آذربایجان شرقی در دهه فجر گفت: با توجه به استقبال خوب طلاب، درصدد برگزاری این جشنواره در گسترده منطقه ای و کشوری در سال‌های آینده هستیم./935/پ202/س
ارسال نظرات