۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۹۶۳۵۰
خطیب جمعه ربیعیه عربستان:

آمریکا و اسرائیل بیشترین نفع را از کشتار شیعیان می برند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ربیعیه عربستان انفجارهای تروریستی علیه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا را محکوم کرد و این جنایتها را خدمت به رژیم صهیونیستی و آمریکا عنوان نمود.
شيخ حسن المطوع خطيب جمعه ربيعيه عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن المطوع خطیب جمعه ربیعیه عربستان طی سخنانی که در جمع کثیری از مردم ایراد نمود انقلاب ملت تونس را درس عبرتی برای ظالمان توصیف کرد و گفت: مردم تونس در برابر ظلمی که توسط حاکم مستبد تحمل کردند و آنان را از حقوق عبادی نظیر نماز و حجاب محروم ساخت شوریدند و پایان ذلت باری را برایش به بار آوردند.

وی افزود: ظلم و ستم هیچ کس را نجات نمی دهد و پایان آن همانند سرنوشت شاه ایران و نظام دیکتاتوری صدام ذلت بار خواهد بود.

شیخ حسن المطوع انفجارهای تروریستی علیه زائران اباعبدالله(ع) را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این انفجارها در ادامه جنایت ها علیه بیگناهانی که هیچ گناهی جز عشق و وفاداری به امام حسین(ع) ندارند صورت گرفت و آمریکا و اسرائیل بیشترین سود را از کشتار شیعیان می برند.

خطیب جمعه ربیعیه تصریح کرد: مصایبی که بر مومنان در عراق می گذرد امتحانی برای سنجش عشق و وفاداریشان به سرور و سالار شهیدان است و آنان به زیبایی این امتحانات را با موفقیت می گذرانند و علیرغم سالها کشتار، همچنان به شعایر حسینی پایبند هستند.

وی از هجوم عزاداران حسینی برای اهدای خون به مجروحان حادثه انفجار تروریستی کربلا به عنوان برجسته ترین اقدام انسانی توصیف کرد./980/گ
ارسال نظرات