۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۹۶۵۶۰
همزمان با دهه فجر؛

اعزام 280 مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اعزام 280 مبلغ به مناطق مختلف این استان همزمان با دهه فجر خبر داد.
اعزام مبلغين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: پنج هزار عنوان برنامه به همت کمیته های بیست و هشت‌گانه ستاد بزرگداشت سی و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این تعداد برنامه‌ در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، عقیدتی و سیاسی در بیست شهر آذربایجان شرقی به همت ستادهای شهرستانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که ویژه برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان شرقی از 12 بهمن آغاز و تا 29 بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز در سال 56 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: محوریت برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی است که با مشارکت خود مردم در مناطق مختلق شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی اجرایی خواهند شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش تجدید میثاق با ولایت در تبریز خبر داد و گفت: این همایش 12 بهمن با حضور ائمه جمعه و اقشار مختلف مردم در بیت آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده بهره برداری از 601 طرح عمرانی، گلباران تمثال امام راحل، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه های کتاب، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری جشن های انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دهه فجر در آذربایجان شرقی برشمرد.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر خاطر نشان کرد: نوآوری و نگاه ویژه مخاطب محور اولویت مهم برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری خواهد بود، به گونه ای که در بسیاری از این برنامه ها ضمن حضور جوانان شاهد پاسخگویی به شبهات ایشان در خصوص انقلاب اسلامی خواهیم بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین از اعزام 280 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان هخمزمان با دهه فجر خبر دادو گفت: این تعداد کبلغ با حضور در مناطق دورافتاده به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات وجودی ولایت فقیه خواهند پرداخت.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور و حماسی مردم آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن شد و افزود: 35 عنوان برنامه برای گرامی‌داشت 22 بهمن در استان تدارک دیده شده است./935/پ202/ص
ارسال نظرات