۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۷۸۴۴۹

۲۸ فروردین ماه با مهمترین اخبار حوزوی استانها

۲۸ فروردین ماه با مهمترین اخبار حوزوی استانها
استانها - اعزام طلاب جهادی اصفهان به بیمارستان های کرونایی و تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان از جمله مهمترین اخبار استانها است.

حجت الاسلام  مهدوی خواه مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان شد

در مراسمی که با حضور برخی مسئولان حوزه علمیه خواهران کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان لرستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی مدیر سابق تجلیل خواهد شد.

اعزام طلاب و روحانیون جهادی اصفهانی به بیمارستان های کرونایی

حجت الاسلام والمسلمین مومنی از اعزام طلاب و روحانیون جهادی اصفهانی به بیمارستان های کرونایی همزمان با آغاز ماه رمضان خبر داد.

وی افزود: طلاب وروحانیون جهادی داوطلب برای حضور در بیمارستان های کرونایی و انجام خدمت رسانی، می توانند از طریق کانال ایجاد شده در پیام رسان ایتا به آدرس gharagah_jahadi@ و یا شماره  تلفن ۰۹۱۳۸۲۷۴۲۰۰ حجت الاسلام سیاوشی اقدام کنند.

دوره مجازی هویت طلبگی برگزار می شود

معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با همکاری مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو دوره هویت طلبگی را شامل ۱۱ کلیپ کوتاه با موضوعاتی از قبیل: مهم ترین آسیب های دوران طلبگی، علل ادامه ندادن تحصیل، حوزه یا دانشگاه، مشاغل طلبگی، چرا تعمُّم و... در بستر فضای مجازی برگزار می کند.

حجت الاسلام فتاحی رئیس امور روحانیون وزارت دفاع شد

در نشست شورای عالی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع که با حضور رئیس سازمان، معاونین و روسای ادارات عقیدتی سیاسی برگزار شد با تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم، حجت الاسلام فتاحی به عنوان رئیس امور روحانیون این وزارتخانه معرفی شد.

قرارگاه فرهنگی و انقلابی نماز جمعه شهرستان کهگیلویه میدان جهاد و خدمت

مطالبه‌گری از ویژگی‌های بارز امام جمعه جوان و انقلابی کهگیلویه است و انتشار اخبار او در فضای مجازی با هشتگ‌های امام جمعه مردمی، امام جمعه در تراز انقلاب، پای کار جهادی و مطالبه گر همراه است.

حجت الاسلام وحدانی فر، امام جمعه شهرستان کهگیلویه لذت خدمت خالصانه به مردم را وصف‌ناپذیر خواند و افزود: برنامه یک ساله جدی برای نهاد امامت جمعه تدوین شده با استعانت از خدای متعال در راستای تحقق شعار سال و اجرای برنامه‌ها گام برمی‌داریم.

غبارروبی مزار شهدا توسط طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه و اجرای المپیاد قرآنی طلاب حوزه علمیه همدان نیز از جمله اخبار حوزوی استان ها است.

حمزه عباسی
ارسال نظرات