۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۴۷۳

برگزیدگان جشنواره سراسری دست های کوچک دعا معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ ششمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا با معرفی برگزیدگان خردسال در تبریز به کار خود پایان داد.
دعا و نيايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شهرام خدایی، سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی شب گذشته در مراسم اختتامیه این جشنواره در تبریز اظهار داشت: 25 هزار و 220 دعا از تمامی استان ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله نخست 710 دعا برگزیده و مجوز ورود به مرحله داوری بعد را کسب کردند.

وی با بیان این‌که هدف از برگزاری این جشنواره ثبت و ضبط دعاهای لحظه تحویل سال توسط کودکان زیر 12 سال است، ادامه داد: در مرحله دوم داوری از میان این آثار، 70 اثر انتخاب و در نهایت از میان آنها نیز 25 اثر به عنوان آثار برتر و قابل تقدیر شناخته شدند.

بر اساس این گزارش؛ اختتامیه این جشنواره با قرائت متن دعاهای کودکان خردسال همراه بود که فضایی معنوی به جمع حاضر در این مراسم بخشیده بود.

گفتنی است، بر اساس رای هیات داوران جشنواره؛ هیرا اسفندیاری شش ساله از تبریز مقام اول، مبینا رنجبر هشت ساله از مشکین شهر اردبیل و عطا اله حسین زاده هفت ساله از تبریز به صورت مشترک مقام دوم و پرستو ترابی کهریز 12 ساله از ارومیه به همراه ساغر خانوردیلو 9 ساله از همدان مقام سوم را از آن خود کردند.

همچنین مجموعه ای از دعاهای برگزیده کودکان که اغلب با موضوع ظهور منجی عالم بشریت، سلامتی پدر و مادر، مشکلات مالی و آسیب های اجتماعی بود، در قالب کتابی منتشر و چاپ شد./935/پ203/س
ارسال نظرات