۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۱۶۳
نماینده مسلمان کنگره آمریکا:

مسلمانان آمریکا بعد از حادثه 11 سپتامبر قربانی شدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مسلمان کنگره آمریکا می گوید با توجه به تبلیغات گسترده علیه اسلام در 10 سال اخیر دین اسلام در آمریکا رو به افزایش است.
نماينده مسلمان امريکا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از iviews، کیت الیزون، نماینده مسلمان کنگره آمریکا که پنج سال پیش در حضور نمایندگان کنگره آمریکا با شجاعت اعلام کرد که من مسلمان هستم، درباره وضعیت مسلمانان در آمریکا می گوید: از حادثه 11 سپتامپر نوک پیکان اتهامات علیه دین مبین اسلام شروع شد و مسلمانان به عنوان تروریست و آدمکش به جهانیان معرفی می شوند.

وی افزود: در این 10 سال هرجا اتفاقی ناخوشایند و تروریستی می افتاد، بدون هیچ گونه مدرکی ابتدا فرضیه مسلمان بودن عامل این اقدام مطرح شده و اتهام به اسلام زده می شود.

الیزون می افزاید: تمامی رسانه ها تلاش می کنند اسلام هراسی را در جهان گسترش داده و جلوی پیشرفت این دین را بگیرند ولی امروزه مشاهده می شود اسلام خواهی در جامعه آمریکایی رشد بسیاری دارد.

نماینده مسلمان کنگره آمریکا می گوید: مردم آمریکا نمی توانند از اسلام متنفر باشند ادیان در کشورها باید پلی باشند برای رسیدن و نه دیواری برای متوقف ماندن و متاسفانه این درست همان سیاستی است که آمریکا آن را به کار گرفته است.

لازم به ذکر است، کیت الیزون، پس از تحقیق و تفحص روی مسائل مختلف اسلامی کار کرد تا به این عقیده رسید که باید مسلمان بشود./982/ب903/گ
ارسال نظرات